Kannattais tarkastaa onko aktiivihiilipöntön venttiili jatkuvasti auki.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
coupen nykivä kiihdytys
Collapse
X
-
-
ainakaan minun coupe ei hengitä korkin kautta, koska
uusi bensatankin korkki -> alipainetta kertyy vieläkin, eli missä vika??
uusi bensapumppu vaihdettu -> kuolleita kohtia kiihdytyksessä vieläkin :(
mikähän tätä oikeasti vaivaa..
Comment
-
Eikös pieni alipaine tankissa ole ihan asiaankuuluvaa. Pitää bensahuurut sisäpuolella ettei karkaa ilmaa saastuttamaan?
Comment
-
-
no sitte siitä en jaksa huolestua, mut pääasia ois saada tehot tulemaan ulos tasaisesti ja nopeasti..
Comment
-
mitä osanumero 9. tekee? eli pressure regulator?
voisiko vika olla tässä?
bensapumppu ja suodatin vaihdettu, tämähän on niitten jälkeen ja tämän jälkeen on enää suuttimet..
Comment
-
alipainetta letkun päähän tulee mikä tulee tähän paineensäätimeen kiinni..
mutta voiko tämä rikkoutua jotenkin ja aiheuttaa paineen häviämistä korkeilla kiekoilla?
tämä ja suuttimet vielä vaihtamatta bensapuolella..
Comment
-
No nyt on vaihdettu bensapaineensäädinkin, ja PUUTUMINEN hävisi :)
parempaan päin koko ajan..
mutta jäljelle jäi nykiminen 4000-5500rpm välissä :/
kellään hajua mistä nykiminen voisi johtua??
Comment
-
joo kyllä siitä 4000rpm:ssä puhtia alkaa löytymään mutta ei sen tarviis useamman kerran nykäistä...:D
Comment
-
kymmenen kerran, EN OLE katsonyt vikakoodeja, vaan eilen irroitin kampikammion huohotus letkut ja putket, ja aivan täynnä öljy-kumi-moska paskaa, eli aivan tukossa...uutta putkea tilalle ja taitaapi coupe nähdä ensimmäiset hyvät päivät mun omistuksessa =)
mitäs tämä kampikammion huohotus edistää oikein?
Comment
-
huohotus
mitäs tämä kampikammion huohotus edistää oikein?
Comment
-
coupen lambdasta kysyttävää
tausta tietoina sen verran että tässä on etsitty coupe quattron tehon/väännön puutteen aiheuttajaa koko syksy, ja ne tehot on semmoset että 80 quattro 2.0 16v audi kusettelee tämän 7A koneisen quattron aika helposti..
ja tänään asiokseen kokeilen että otampa lambdan singnaali johdon irti koneen käydessä....ei mitään vaikutusta tyhjäkäyntiin eikä kierroksiin paikallaan ollessa!!
minä aattelin että vähintään röpöttää ja sitten sammuu, mut ihan sama kuin johto kiinni, ONKO NORMAALIA?
lambda on boschin 4-johtoinen, vaihdettu syksyllä, ei ole muuttanut auton kulkua, ei tullut vain silloin ajateltua..
Comment
-
-
-
aikasemmin ei näkynyt, en ole nyt kahtonut, kun ei ole kulkukaan muuttunut..
kyse on varmastikkin seoksista, kuulee kun välillä pintakaasulta painaa vähän kaasua, alkaa vaan hirveä pörinä eikä lähe minnekkää, eli niinkuin liikaa saisi ilmaa ja taas toisinaan ku painaa, nii alkaa vitoskone sykkimään ja sitte mentiin..
mystistä on tämä kyllä, alipaine letkut oon vaihtanu kahteen kertaan eli imuvuotoon en usko..Viimeksi muokannut Vesa_k1988; 7.1.2008, 22:03.
Comment
-
Kaikki K-jetit (myös siis KE:t) antavat ns. täyskaasurikastuksen svingauttamalla ilmamääräläppää ylikorkealle. On siis puhtaasti mekaaninen sisäänrakennettu ominaisuus, joka aiheutuu ilmämääräläpän nopeasta liikkeestä. Läppä avautuu kaasu pohjaan painettaessa ensin yli ja asettuu vasta sitten läpi kulkevan ilmämäärän määräämään asentoon.
Comment
-
-
suuttimien testaus on kyllä ollut mielessä mutta en ole vielä saanut aikaseks, ku ei nii yksinkertaselta vaikuta..
kertokaapas sitten kokeneemmat paras ja helpoin tapa varmistua suuttimien toimivuudesta.
Comment
Comment