Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Hall-anturin vaihtaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Hall-anturin vaihtaminen

    Eli kävipä näin: Vaihdettiin n. 3 viikkoa sitten hal-anturi autoon, kun ei vikakoodien lukemisen ja nollaamisen jälkeen vika poistunut. Vikana oli siis ajossa tuntuva nykäisy jonka jälkeen tauluun syttyi EPC ja moottorielektroniikan häiriö valot. Auto tuppasi samalla myös heittämään kierroksia ylös-alas ja sitten sammui ja oli muuten pirun vaikea saada uusiks käyntiin.
    Nyt ongelmana se, että oireilu on jatkunut tuon 3 viikkoa satunnaisesti edelleenkin. Välillä vähemmän, välillä enemmän. Yhtään pidemmän matkaa jos on ajanut (n.10km ja yli) niin oire tuntuu. Lyhkäisillä pätkillä ei mitään hätää. Korjaamolla sanottiin, että uusi osa täytyy ns. ajaa sisään ennen kuin alkaa kunnolla toimia (kuulemma n. 500km:n ajon jälkeen pitäisi olla ok). Onko tuo noin niinkuin sanovat? No nyt on takana sellanen 400km ja tosiaan tuo homma ei oo paljoa muuttunu. Mitä mieltä ootte asiasta, voiko olla jotain muuta hämminkiä koneessa kuin tuo anturin signaalittomuus (vikamuistista ei kyllä ikinä muuta saa ongittua, kun oon sitä pari kertaa samaisella pajalla jo käyttäny nollauksella)? Onneks sentään oman työtakuunsa piikkiin hommaa hoitavat ettei tuu lisäkustannuksia... Vinkkejä ja tietoa asiasta, kiitos!!!
    Autona tuo A4 Avant vm.2002 2.0 vaparikoneella

  • #2
    Minulla oireili viallinen Hall-anturi juuri noin! Eikä uutta tarvinut millään tavalla sisään ajaa...

    Mitenkähän puola sitten? Siinäkin voisi olla jotain...

    Comment

    Working...
    X