Tämmönen juttu:
Jos ajelee pienellä vaihteella, niin että kierroksen yli 2000 niin ei mitään ongelmaa.
Heti jos kierrokset laskee alle 2000 niin alkaa ajotietokoneen öljykannun kuva vilkkua. Tämä jatkuu niin kauan, kunnes nostaa kierrokset yli 2000 tai painaa kytkimen pohjaan, jolloin "tyhjäkäyntimoottori" ottaa ohjat ja öljynpaineissa vallitsee ilmeisesti eri lait.
Öljyvalo siis vilkkuu, jos auto liikkuu ja kierrokset on alle 2000.
Öljyvalo ei vilku:
- jos auto seisoo tyhjäkäynnillä
- jos auto liikkuu ja kierrokset yli 2000
- eikä vilku myöskään, jos kone on kylmä vaikka kierrokset ois 1000, vaihde silmässä ja veto päällä.
Yksi öljykello on vaihdettu, joka on ilmeisesti yläpaineanturi.
Mutta, jotkut puhuu toisestakin anturista, joka vahtisi paineita, kun kierrokset on alle tuon 2000.
Voisiko nyt olla niin, että minulla on tuo alakierroksilla paineita vahtiva anturi hajalla?
Tietysti tuo lämpötilavaikutus saattaisi myös viitata öljypumppuun, mutta osaa se lämpö kai tehdä kepposet tuolle anturillekin.
Jos ajelee pienellä vaihteella, niin että kierroksen yli 2000 niin ei mitään ongelmaa.
Heti jos kierrokset laskee alle 2000 niin alkaa ajotietokoneen öljykannun kuva vilkkua. Tämä jatkuu niin kauan, kunnes nostaa kierrokset yli 2000 tai painaa kytkimen pohjaan, jolloin "tyhjäkäyntimoottori" ottaa ohjat ja öljynpaineissa vallitsee ilmeisesti eri lait.
Öljyvalo siis vilkkuu, jos auto liikkuu ja kierrokset on alle 2000.
Öljyvalo ei vilku:
- jos auto seisoo tyhjäkäynnillä
- jos auto liikkuu ja kierrokset yli 2000
- eikä vilku myöskään, jos kone on kylmä vaikka kierrokset ois 1000, vaihde silmässä ja veto päällä.
Yksi öljykello on vaihdettu, joka on ilmeisesti yläpaineanturi.
Mutta, jotkut puhuu toisestakin anturista, joka vahtisi paineita, kun kierrokset on alle tuon 2000.
Voisiko nyt olla niin, että minulla on tuo alakierroksilla paineita vahtiva anturi hajalla?
Tietysti tuo lämpötilavaikutus saattaisi myös viitata öljypumppuun, mutta osaa se lämpö kai tehdä kepposet tuolle anturillekin.
Comment