Tuntuu laiskalle tuo NF RT:een jälkeen, niin onkohan tuo konetyypille normaalia vai pitäisikö lähteä hakemaan syytä laiskan tuntuiselle menolle.
Lisäksi joutokäynti on vähän jolkottavaa, parani jo jonkin verran sytkän säädöllä, mutta jolkotus on edelleen havaittavissa.
Vanhassa autossani oli lambda-mittari ja sillä oli tapana hiipua hetken joutokäynnin jälkeen, ihan saman oloisesti alkaa NF:n jolkotus tulla esiin, hetken käy nätisti ja sitten alkaa käymään aavistuksen raskaasti täristäen ja jolkottaen.
Lambda-anturi on myyjän mukaan äskettäin vaihdettu ja siltä se näyttääkin.
Tähän mennessä tehtyä: Sytkä säädetty nolla-viivan vieressä olevaan viivaan, ainakin RT:ssä säädetään noin.
Alipaineletkuja tarkisteltu ja vuotoja ei löytynyt.
Ei myöskään haitarikumin vääntely vaikuttanut käyntiin.
Havaitsin, että öljytikun tai öljykorkin irroittaminen ei vaikuta joutokäyntiin, RT:ssä vaikuttaa.
Onko ideoita, mistä lähtisi etsimään syitä ja varsinkin, onko NF tosiaan noin laiskan oloinen perusluonteeltaan?
Lisäksi joutokäynti on vähän jolkottavaa, parani jo jonkin verran sytkän säädöllä, mutta jolkotus on edelleen havaittavissa.
Vanhassa autossani oli lambda-mittari ja sillä oli tapana hiipua hetken joutokäynnin jälkeen, ihan saman oloisesti alkaa NF:n jolkotus tulla esiin, hetken käy nätisti ja sitten alkaa käymään aavistuksen raskaasti täristäen ja jolkottaen.
Lambda-anturi on myyjän mukaan äskettäin vaihdettu ja siltä se näyttääkin.
Tähän mennessä tehtyä: Sytkä säädetty nolla-viivan vieressä olevaan viivaan, ainakin RT:ssä säädetään noin.
Alipaineletkuja tarkisteltu ja vuotoja ei löytynyt.
Ei myöskään haitarikumin vääntely vaikuttanut käyntiin.
Havaitsin, että öljytikun tai öljykorkin irroittaminen ei vaikuta joutokäyntiin, RT:ssä vaikuttaa.
Onko ideoita, mistä lähtisi etsimään syitä ja varsinkin, onko NF tosiaan noin laiskan oloinen perusluonteeltaan?
Comment