Yksi musta johto paloi perusteellisesti konehuoneesta kojelaudan alle.
Eli tämä kyseinen johto lähtee deceleration cut-off valve -nimisen aparaatin liittimestä ja se on liitoksissa on-board computer potentiometriin ja ties mihin tyhjäkäyntiin liittyviin osiin. Kojelaudan alla tämä musta johto haarautuu noin viideksi, mutta vain tähän haaroitukseen asti johto paloi.
Johdon vaihto onnistuu, mutta vian aiheuttaja ja jälkioireet tarvitsevat asiantuntijalta apua.
Nyt uudella johdolla oireena on, että deceleration cut-off valve naksuu joka toinen sekunti ja tyhjäkäynti nousee ja laskee samoin.
Tyhjäkäynnin kontrolleri on jo hakusessa, kun näyttäisi siltä, että yksi vastuksista on aika kovia kokeneen näköinen. Varmuudella en kuitenkaan osaa sanoa, kun kontrolleriin on ruiskittu suojalakkaa sisälle reippaasti.
Auttakaas nyt vähän, että mitä palikoita tuo 90 tarvitsee tervehtyäkseen tai miten voin testailla mikä on rikki ja niin edelleen.
Kiitos.
Eli tämä kyseinen johto lähtee deceleration cut-off valve -nimisen aparaatin liittimestä ja se on liitoksissa on-board computer potentiometriin ja ties mihin tyhjäkäyntiin liittyviin osiin. Kojelaudan alla tämä musta johto haarautuu noin viideksi, mutta vain tähän haaroitukseen asti johto paloi.
Johdon vaihto onnistuu, mutta vian aiheuttaja ja jälkioireet tarvitsevat asiantuntijalta apua.
Nyt uudella johdolla oireena on, että deceleration cut-off valve naksuu joka toinen sekunti ja tyhjäkäynti nousee ja laskee samoin.
Tyhjäkäynnin kontrolleri on jo hakusessa, kun näyttäisi siltä, että yksi vastuksista on aika kovia kokeneen näköinen. Varmuudella en kuitenkaan osaa sanoa, kun kontrolleriin on ruiskittu suojalakkaa sisälle reippaasti.
Auttakaas nyt vähän, että mitä palikoita tuo 90 tarvitsee tervehtyäkseen tai miten voin testailla mikä on rikki ja niin edelleen.
Kiitos.
Comment