Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vaihteensiirto temppuilee CGR 6-speed

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Vaihteensiirto temppuilee CGR 6-speed

Tuli hieman sorvattu kakkosvaihdetta oikean käden ja puukengän koordinaation katketessa.

Kakkonen ja ykkönen ei mene enää päällä, minkä vivun olen taittanut?

Muut pykälät toimii

1/2 siirhohaarukkaa taitaa ahistaa. Koita vaan ajella. Muistaakseni tyypillisesti korjaa itse itsensä.

Comment

Pienen ajelun jälkeen kakkonen menee välikaasulla päälle, hieman joutuu kepistä vetäsee. Ykkösenkin sain vauhdista päälle, mutta paikallaan ei mene. Kakkosen saa paikallaan päälle.

Comment

mulla kävi kun nopeesti vaihdoin 2:lle niin koko synkro paketti jumiin.pienen ajelun jälkeen sain 2:sen paikallaan päälle.1 ei menny ollenkaan.laatikko remppa tuli mulle eteen

Comment

Nyt sain paikoillaan ykkösenkin pesään, joutuu kyllä hieman käyttää voimaa. Matkalla duuniin joutu ottaa yhdet liikennevalolähdöt kolmosella.

Näyttäs että alkaa hieman pelaa, täytyy viikonloppuna kurkkia siirtovipuja kepiltä laatikolle onko niissä mitään ihmeempää

Comment

Nyt pelaa ihan kohtuullisesti, laatikko kylmänä ahistaa kakkone hieman mutta kun vähän ajaa niin voi tehdä nopeitakin vaihtoja. Ykkönen on nihkeä kokoajan.

Elikkä ei onneksi tullut suurempia vaurioita

Comment

Se että kylmänä on nihkeä (varsinkin kakkonen) on cgr:n ominaisuus. Omaan vaihtelin taanoin öljyt, mutta eipä silläkään ollut suurempaa vaikutusta. Ehkäpä vois vielä niitä Red Linen tuotteita testata. Ja toisaalta tuo askihan on melko pommin varmaa tekoa, eikä kovin moni vakiolaatikko siedä vastaavaa vääntöä mukisematta.

Comment

mullakin sattu nyt viikonloppuna kakkonen olemaan varattu... Pari päivää otti siirtelyä, nyt pelaa taas ihan ok. huh, meinasi jo vituittaa... Muistissa vielä vaihteistoremontti parin vuoden takaa

Comment

Working...
                X