Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

6A pakoputki

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 6A pakoputki

Mistähän saisi kohtuuhintaisen pakoputken katista taakse asti? Laakkoselta kysyin ja varaosamyyjä painottikin että nyt on "tarjouksessa" 818 euroa! AD-varaosa myy Bosain valmistamaa puolella hintaa, mutta kiinnikkeet on eri kohdissa ja putki oli muutenkin eri mallinen..

Tuleeko halvemmaksi teettää putki jossain vai miten?

16v:ssä taitaa olla ihan uniikki putki. Ei siis pakosti löydy tarvikeluetteloista.

Comment

Varmaan kannattavin tässä tapauksessa on sitten etsiä joku hitsaustaitoinen pikkupaja joka kyhää putken.

Comment

Sopiva putki löytyi kuin löytyikin Walkerin luettelosta ja on identtinen orkkiksen kanssa.

Comment

Laita hyvä heimoveli Walker:in koodi jakoon....toiset kiittävät.

Comment

Koodit on tarroissa jotka on muffeissa jotka on auton alla... Vieläköhän tarrat olisi tallella ja luettavissa. Tarroissa luki harhaanjohtavasti Audi 80/90/Coupé 2.3, mutta luettelossa pelkästään 6A 2.0i 16V. Luettelo löytyy kuitenkin Osaset-liikkeistä.

Comment

Itse tilasin tuolta, etupönttö+takapönttö 394?yht rahteineen.
              http://homepage.internet.lu/customautocraft/

Comment

Muuttuko äänet mihinkään suuntaan suhteessa alkuperäseen putkeen? Mites hyvin istuu paikoilleen? Itellä saattaa tuossa kohta puoleen kans olla putken vaihto edessä ni siks kyselen. Ei tarviis ainakaan mun makuun yhtään lisää ääntä.

Comment

Eivät taida Custom auto craftilla valmistaa vajaavetoiseen putkia ollenkaan... En ainakaan 6A:han löytänyt. Miksi hankinkaan vajaavedon.

Comment

jaa tuo jäikin huomaamatta että sulla olikin vajaaveto. Entinen putkisto oli itse väsätty simonssin kumina pöntöstö...ainakin tuohon verrattuna hiljaiset äänet on, ja asennus kävi moitteettomasti, kannattaa uusia samalla kannatinkumit koska siinä taka-akselin ylitys kohdassa on melko niukasti liikkumis tilaa.

Comment

Joo ahdasta on, varsinkin kun siihen on hitsattu se ylitysmutka irtotavarasta. Arvata passaa että onko ihan samassa asennossa ku alkuperänen.

Oliko miten nopee toimitus?

Comment

ihan tuo heittämällä meni paikoilleen ainakin mulla, tarkasti vaan kun asentaa sen liitos kohdan niin ei tartte montaa kertaa puljata. kaksin miehin asennettiin, toinen katto edestä ja toinen takaa. Kokemusta oli jo siitä oma tekoisen simonssi pöntöstön mutkittelusta :)
                        toimitusaika oli noin 2 viikkoa kun postin täti toi sen tuohon pihalle, hyvin oli pakattu, pehmukkeisiin ja vielä päällystetty pahvilla.

Comment

ihan tuo heittämällä meni paikoilleen ainakin mulla, tarkasti vaan kun asentaa sen liitos kohdan niin ei tartte montaa kertaa puljata. kaksin miehin asennettiin, toinen katto edestä ja toinen takaa. Kokemusta oli jo siitä oma tekoisen simonssi pöntöstön mutkittelusta :)
                          toimitusaika oli noin 2 viikkoa kun postin täti toi sen tuohon pihalle, hyvin oli pakattu, pehmukkeisiin ja vielä päällystetty pahvilla.

Comment

Working...