Eli kyseinen vikakoodi p2187 (system too lean at idle) ilmaantui jakopääremontin jälkeen. Sytyttää moottorin vikavalon, mutta ei ainakaan kuultavasti oireile. Voiko antaa kyseisen koodin, jos autossa olisi ajoitus mennyt remontin yhteydessä pieleen? Vai johtuuko kenties jostain muusta? Autona A6 2.0tfsi -09 ja multitronic vaihteisto. Liikkeelle ajattelin aluksi lähteä N80- venttiilin vaihdolla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 vikakoodi p2187
Collapse
X
-
Ota auto auto käynnissä öljykorkki irti jos mottorissa alipaine eikä korkki nouse nätisti ylös vaihda PVC valve. N80 voi testaa päästääkö ilmaa läpi kumpaakin suntaan mut vika tod. näkösesti tos PVC.
https://www.google.fi/search?q=2.0tf...KKd4aOQcYReVM:
Comment