Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Keskikupin liimaus vanteeseen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Keskikupin liimaus vanteeseen

Moi, onko kokemusta millä pysyisi. Yksi ostamistani vanteista onkin hivenen erilainen, joten tilatuista keskikupeista yksi ei aivan istu. Meinasin laittaa liimaa väliin ettei heti lähde irti. Mitäpä liimaa vai massaa suosittelette? Monessa epokseissa mitä mietin ei ole mainittu muovia yhteensopivana.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/60265...-100-Liima-50g
    http://www.pattex.fi/tee-se-itse/tuo...100-liima.html
    Ei kokemusta, mutta eiköhän tuolla kestä.

Comment

Jos keskikuppia tarvitsee irroittaa esim. renkaan tasapainottamiseksi, niin kuumaliimallakin pysyy ja helppo irroittaa sekä kiinnittää uudelleen.

Comment

Motonettiä selailin, mutta enpä nyt ymmärtänyt katsoa "yleisliimat" alta... Testataan pattex.

Comment

Itse pistin Pattexin No More Nails vaahtoa, kun sitä sattui löytymään listaprojektien takia. Hyvin pysyi kunnes asentaja tökkäsi sen irti jostain syystä. Onneksi listaprojekti kotona ei ikinä lopu, joten uutta vaan.

Comment

Olikohan noissa nomorenails tuotteissa jotenkin, että toisenpinnan pitää olla huokoisa, enyway tuo Marren kuumaliima taitais toimia kyllä parhaiten.

Itse suosisin koriteippiä, mutta vois olla sitten irroittamaton paikka vaikkapa keskellä korpea renkaan puhjetessa.

Jonkinverran pro tietävänä suosisin tuota Marren reseptiä. Helppoa ja siistiä.

Comment

Pattexilla on nyt kiinni. Tosin ei taida enää ehjänä tuosta irrota, sen verta tukusasti otti kiinni.

Comment

Laitoin omiin vanteisiini joihin tuli hankittua hieman liian pienet keskikupit, niihin kynsiin pätkät kutistesukkaa ja sitten se jousi (missä sellainen on kynsiä ponnistamassa) takaisin. Pysyy napakasti paikallaan mutta on myös helposti irroitettavissa.

Comment

Working...