rupesin tossa vääntään talvinakkeja alle. no tunkkasin kulman ilmaan ja irrotin pultit. sitten vanteesta kiinni ja nykäisy, mutta eipä se vanne siitä lähtenyt. sama juttu kaikissa kulmissa. vanne oli kiinni kuin tauti ja eipä niitä sitten vaihdettu. käsipelillä ne ei ainaskaan lähde irti. mitä hyviä konsteja porukalta löytyy tohon vanteen irrottamiseen? sanottakoon vielä ettei tallia ole ja työvälineetkin on vain ne mitä löytyy vararengaskotelosta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
renkaiden irroitus
Collapse
X
-
ei auttanut pari potkua eikä kolmekaan... :/ tosin ei ton saksitunkin varassa tohdi hirveesti potkia. tota pultit löysällä ajoa en kokeillu... täytyy testata, mutta eikö ole vaara että pultit menee paskaks? vai oisko terveellistä ajaa suoraan rengasliikkeeseen ja antaa niiden pähkäillä asia selväksi?
Comment
-
Hieman löysää vain niitä pultteja. Pelkästään pihassa ajelu voi auttaa.
searchillä löytynee lisää juttua, kun siitä on ilmeisesti ollut ennenkin juttua.
http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=3996
Comment
-
andeRS: tuo olikin se konsti jolla vasta suostui irtoamaan kaks rengasta. kaksi lähti irti ku aikansa jaksoi potkia.
no nyt on sitten autossa uudet pirellin nastat alla. ensivaikutelma on että ei ole niin meluiset ku hkpl2. auton suuntavakavuus säilyi hyvänä ja käytös kiihdytyksissä ja jarrutuksissa johdonmukaisena. näin ainakin asfaltilla. saas nähdä sitten talvikeleillä... ;)
ps. autosta tuli aika tumman näköinen. auto tumman sininen ja mustat vanteet...
Comment
Comment