Tervehdys,
Massauksesta olen kuullut useita mielipiteitä viimeaikoina. Sinkittyä metallia ei periaatteessa tarvitsisi käsitellä mutta mitens ne muut roippeet siellä alustassa? Vaihdelaatikko yms.
Lähinnä tämän takia kiinnostaa:
http://www.wak-tt.com/auditech/auditech.htm (kts. viimeinen kohta).
CLIP:
The following information comes from an Audi Tech and will give you an insight to the kind of problems being experienced in the workshop:
"Another thing I have noted when working on TTs is due 2 the badly corrosive salts etc on our roads The gearbox casings on many TTs are starting to show signs of bad corrosion, looks almost like acid has been eating away at them where bolts & plugs are mounted, I suspect this will be a future TT problem!"
Tuntuisi aika loogiselta massauttaa em. perusteella. Alusta puhtaaksi ja edes jotain suojaa pintaan. Koteloiden porailua ei tietenkään missään nimessä mutta jonkun mömmön ruiskutus. (Ammattilaisella tietenkin).
Mitään hyviä ehdotuksia tuohon käsittelyyn? Tectyl, tms?
Massauksesta olen kuullut useita mielipiteitä viimeaikoina. Sinkittyä metallia ei periaatteessa tarvitsisi käsitellä mutta mitens ne muut roippeet siellä alustassa? Vaihdelaatikko yms.
Lähinnä tämän takia kiinnostaa:
http://www.wak-tt.com/auditech/auditech.htm (kts. viimeinen kohta).
CLIP:
The following information comes from an Audi Tech and will give you an insight to the kind of problems being experienced in the workshop:
"Another thing I have noted when working on TTs is due 2 the badly corrosive salts etc on our roads The gearbox casings on many TTs are starting to show signs of bad corrosion, looks almost like acid has been eating away at them where bolts & plugs are mounted, I suspect this will be a future TT problem!"
Tuntuisi aika loogiselta massauttaa em. perusteella. Alusta puhtaaksi ja edes jotain suojaa pintaan. Koteloiden porailua ei tietenkään missään nimessä mutta jonkun mömmön ruiskutus. (Ammattilaisella tietenkin).
Mitään hyviä ehdotuksia tuohon käsittelyyn? Tectyl, tms?
Comment