Alkaa koko ajan enemmän ärsyttämään tuo korkea keula
Olen kuitenkin tyytyväinen ajettavuuteen tehtaan sporttialustalla. Olisiko mitään edullista keinoa laskea auton keulaa, sortumatta kuitenkaan ns. amisvirityksiin?
- entä jos vaihtaisi pelkät etujouset esim weitecin -40mm settiin (ei tehne hyvää ajettavuudelle?)
- entä jos vaihtaisi kaikki jouset esim -40mm/-25mm settiin? (iskareiksi jäisivät tehtaan sporttipaketin iskarit)
- entä jos vaihtaisi kW varianten säädettävän alustan? autolla on kuitenkin ajettu jo 85tkm, eikö iskarit ole kohta uusimisiässä muutenkin? Jäykkyyssäätöä en tarvitse, eli kW1 olisi se mikä kiinnostaa. Mutta onko se kovin kivireki tehtaan sportalustaan verrattuna? Lisäksi tälle vaihtoehdolle kertyy tuota hintaakin...
- muita ideoita?
Olen kuitenkin tyytyväinen ajettavuuteen tehtaan sporttialustalla. Olisiko mitään edullista keinoa laskea auton keulaa, sortumatta kuitenkaan ns. amisvirityksiin?
- entä jos vaihtaisi pelkät etujouset esim weitecin -40mm settiin (ei tehne hyvää ajettavuudelle?)
- entä jos vaihtaisi kaikki jouset esim -40mm/-25mm settiin? (iskareiksi jäisivät tehtaan sporttipaketin iskarit)
- entä jos vaihtaisi kW varianten säädettävän alustan? autolla on kuitenkin ajettu jo 85tkm, eikö iskarit ole kohta uusimisiässä muutenkin? Jäykkyyssäätöä en tarvitse, eli kW1 olisi se mikä kiinnostaa. Mutta onko se kovin kivireki tehtaan sportalustaan verrattuna? Lisäksi tälle vaihtoehdolle kertyy tuota hintaakin...
- muita ideoita?
Comment