Katsastuksessa pomppasi ko. osista ja ajattelin itse ne vaihtaa. Motonetistä näyttäis löytyvän OE-osana joten sieltä siis uudet mutta entäs vaihtotyö? Liekkö millainen homma saada itse nivel irti ja uusi paikoilleen? Tarviiko esim. prässiä? Vinkitkin ovat tervetulleita.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B8 etupallonivelten vaihto
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Kumpi, etummainen vai takimmainen? Etummainen on irto-osa ja puristettu kynkkään yhdellä pultilla. Takimmainen on kiinni taka-alatukivarressa, eli koko varsi pitää vaihtaa.
-
-
Pallonivelet meni aika iisisti paikoilleen mutta nyt iski ongelma.
Käytin samalla jousi-iskaripaketin pois ja sitä paikalleen laittaessa ilmeisesti vetoakselin sisempi nivel tuli ulospäin se verran että nivel on nyt jäykkä eikä jousta sisäänpäin. Mikähän sieltä pääsi irti? Itse vetoakseli ei kai pääse tulemaan pois päin vaan itse nivel on nyt jotenkin levinnyt? Mikäs auttais, ei viitsisi purkaakkaan enempää.
Comment
-
Noi vakionopeusnivelet on joskus semmosia, että jos pääsee liikaa ulospäin ja/tai kääntyy liikaa niin saattaa narahtaa jumiin. Joutunet ottamaan vetoakselin pöydälle ja käyttämään nivelen irti että saat sen puljattua taas oikeaan asentoon.
Comment
Comment