Rengasliikkeen mukaan saa menemään, mutta tuleeko hassun näköinen ja kärsiikö ominaisuudet mitenkä? Olisiko järkevämpi vaihtoehto 215/40 kumit? Ei saanut 4-pultti jaolla tuon leveämpää TSW:n vannetta. 5-pulttisena ois kyllä ollu 8" leveys saatavana:/
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
18"x7" vanteelle 225/40 rengas?
Collapse
X
-
225 näyttää omasta mielestä fiksulta 8,5" leveällä, joten toi voi kyllä olla aika hassun näkönen.
mulla oli tarkotus kokeilla tollasta 215/40 nakkia 8" vanteelle jos vaan kantavuus on järkevä jne. ei se siinäkään ole mikään ihan huiman venytetty vielä. mutta tämä on ihan makuasia, kyllä noi molemmat siihen menee ja jos noista pitää valita niin toi kapeampi ehdottomasti.
-
En itse laittaisi 7" vanteelle 225:sta, voi näyttää vähän munkilta.
Mulla on tuossa yhdet 7,5" leveät vanteet joilla on 225/45 kumit ja juuri voisin ne hyväksyä tuollaisena. Fiksumpi koko lienee muutenkin coupeen 215.
makuasioita tietysti nämäkin ja olen hieman vajaavainen sanomaan mitään koska kaavailen 225/45 17" kumeja 9,5" leveälle vanteelle :)
Comment
-
-
Muistaakseni tarjosivat mulle tota 17/45/225 rengasta tohon omaan kärryyn. Silloin kun olin ostamassa. Jos vaan mahtuu pyörimään niin miksi ei.
Comment
-
Toihan on oikeen hyvä 7" vanteelle. Itsellä 225/45/17 7" leveellä vanteella ja tulee juuri oikein paikoilleen. Eli vannesuoja on karvan verran vanteen reunan ulkopuolella ja näin ollen tekee sille tarkoitettua tehtävää. Takana on taas 245/40/17 8" vanteella ja sekin istuu sinne juuri sopivasti. Turha sinne alle on laittaa leveetä vannetta ja "kapeaa" rengasta. Sitten kun lainaat sitä emännälle ja saat auton takas vanteet ruvella niin v*tuttaa. No kukin tyylinsä mukaan ja ainakin noi gyntterit tuntuu harrastavan juuri tätä kumin venyttämistä ylileveille renkaille.
Edittiä: Mulla renkaina Kumho MX renkaat.
Comment
Comment