Kysymykseni on jo täällä http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=17408
mutta uusi topikki kokonaan koska tuon umpion liimauksen kestävyys ja täten koko xenoneideni järkevyys on käsittääkseni ensisijaisesti tuosta lämpötilasta riippuva. Muuten super epoxin pitäisi kestää umpiota rasittava tärinä ja ajovalojen säätö jota ei onneksi tarvitse usein tehdä sekä manuaalinen korkeussäätö; lateraaliset on liimattu. Liiman lämmönkestävyys pitäisi olla 100C, mutta eiköhän sen vetolujuus huonone jo ennen sitäkin (ilmoitettu max jopa 200kg/cm2, standarditesti 140kg/cm2 EN 1465 24h 23C teräs/teräs).
Mitäs luulette, tuleeko kestämään, ja lämpeääkö umpio ajaessa noin kuumaksi?
Ei passaa kyllä pysähdyksissä pitää valoja päällä. Ja tietääkö joku onko nuo NYT laittomat kun umpiot korjattu. Ilman liimausta ymmärtääkseni täysin lailliset.
mutta uusi topikki kokonaan koska tuon umpion liimauksen kestävyys ja täten koko xenoneideni järkevyys on käsittääkseni ensisijaisesti tuosta lämpötilasta riippuva. Muuten super epoxin pitäisi kestää umpiota rasittava tärinä ja ajovalojen säätö jota ei onneksi tarvitse usein tehdä sekä manuaalinen korkeussäätö; lateraaliset on liimattu. Liiman lämmönkestävyys pitäisi olla 100C, mutta eiköhän sen vetolujuus huonone jo ennen sitäkin (ilmoitettu max jopa 200kg/cm2, standarditesti 140kg/cm2 EN 1465 24h 23C teräs/teräs).
Mitäs luulette, tuleeko kestämään, ja lämpeääkö umpio ajaessa noin kuumaksi?
Ei passaa kyllä pysähdyksissä pitää valoja päällä. Ja tietääkö joku onko nuo NYT laittomat kun umpiot korjattu. Ilman liimausta ymmärtääkseni täysin lailliset.
Comment