Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 typ44 madallus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 100 typ44 madallus

    Rupesi tuon katu-maasturi lötkön (etuveto) madaltaminen kiinnostamaan, tässä muutama kysymys asiasta:

    Millainen mahtaisi olla K.A.W Pluskit 55/35mm iskari-jousi setti?
    Ostaisin mieluummin alustasarjan kuin pelkät jouset.

    Mahtuuko 205/50-16 (et40) pyörimään takana? (olen jo lukenut jutun taka-akselin vinoudesta)

    Tuleeko ajo-ominaisuuksiin paljon muutosta?

    Jääkö maavaraa lain vaatima määrä ja pääseekö autolla enää mihinkään? (kovin pahoihin paikkoihin ei tarvitse päästä)

    Onko kova homma asentaa ja tarvitseeko erikoistyökaluja?
    (pyöränkulmat ja ajovalot on tietysti säädettävä/säädätettävä)

    Auton ulkonäkökin muuttuisi varmaan aika paljon kyseisestä maasturista ;-)
    http://photobucket.com/albums/y196/J...t=audisivu.jpg

  • #2
    -40mm jousisarjalla pitäisi mennä alkuperäisillä iskareilla, uusilla/laladukkailla tietysti. Maavaraakin jää lain salliman määrän. Aikaa hommaan menee pitkä ilta, eli n:1h per iskari.

    Em.sydeemillä lähtee se typ44:lle tyypillinen "lullamaisuus" pois, mutta mukavuus vielä säilyy.

    Comment


      #3
      Omassa etuvetolötkössäni oli Sachs-sport alustasarja. Erinomainen ajettavuus ja edelleen matkustusmukava, muistaakseni -35mm

      Comment


      • #4
        Minulla AP:n -40mm jouset ja Sachsin kaasut toisessa audissa ja orkkistavarat toisessa, ja vaikka ovat muuten samanlaiset niin ajomukavuudeltaan aivan erilaiset... ;)
        Meilläpäin aika mutkikas päällystetty tie, ja sekä kesä- että talvikelillä pystyy toisella ajaa huomattavasti kovempaa. Tottahan se on että jos sillä madalletulla ajaa maantiellä tupakantumppia isomman esineen yli niin kyllä se vähän tuntuu. En kadu yhtään!
        Mökkitielläkin pärjää täydessä lastissa ihan kivasti kunhan vähän varoo niitä isompia monttuja. En laittais tän 'jyrkempää' madallusta.

        Comment


        • #5
          Mistä olette lötköön ostaneet madallusjouset

          Comment


          • #6
            Minkä merkkiset jouset olisivat hyvät, eli madaltavat sen minkä lupaa ja ovat jämäkät?
            Olen lukenut juttuja että "-40mm-jouset" ovat madaltaneet perää n.10cm ja keula on normaalikorkeudella, ei viitsisi rahaa ja aikaa tuhlata moiseen testaamiseen vaan olisi hyvä kun löytyisi kerralla sopivat jouset.

            Saa laittaa kokemuksia ~40mm madallusjousista :)

            Comment


            • #7
              Voin kyllä suositella AP:n jousia, ehkä hieman pintakovat mutta ovat olleet mun audin alla noin 3 vuotta ja aivan sama tuntuma edelleen. Katso linkki: http://www.ap-sportfahrwerke.de/
              Keula laski 35mm ja perä 45mm että keskimäärin aika hyvä ;)
              Ostopaikkaa en tiedä, ostin ne mun kaverilta kun auto vaihtui ennenkuin sai asennettua...

              Comment


              • #8
                Ap.n jousia saa puljusta nimeltä:

                Rautamon varaosamyynti.

                Paikkakuntaa en muista.Voin Mikun tavoin suositella moista sarjaa.

                Comment


                  #9
                  H&R sarjaa katselin eka, nyt toi KAW setti rupesi kiinnostamaan kun keulaa saa alemmas kun perää. Pitää jotain keksiä ennen kesää :)

                  Comment


                  • #10
                    Onko kellään tietoa tai havaintoa että mitä tuo KAW 55/35mm todellisuudessa madaltaa?
                    Entä onko se laadukas vai ihan pilipali merkki?

                    Comment


                      #11
                      Itsellä oli Weitecin -40mm sarja. Aika kova tuli siitä. Ei siis huono mutta ehken liian kova. Kannattaa muistaa että kun madaltaa niin se rengaskoko pitää sitten muuttaa. Eli vähintään 16" alle sitten.

                      Comment


                      • #12
                        H&R+bilstein on kehuttu setti. Hintaahan tuolle tulee enempi kuin halpis sarjoille, mutta niinhän se on että laatu maksaa.

                        Omaan lötköön hommasin H&R -40mm vieterit mutta iskarit on edelleen hankkimatta. Todennäkösesti tulee ne bilsteinin vaimentajat laitettua...

                        Comment


                        • #13
                          Onko kellään tietoa tai havaintoa että mitä tuo KAW 55/35mm todellisuudessa madaltaa?
                          Autot joissa toi on, niin ainakin näyttää ihan todella hyviltä. Itsellä ei ole käyttökokemusta, mutta ei sakemannit ainakaan haukkuneet ole. Konin iskarithan siinä on, joten tuskin kovin paskaa on.

                          Comment


                          • #14
                            Onko kukaan laittanut '90 typ44 2.2 turbo avanttiin C4 vastaavan mallin alustasarjoja? Näyttäs edullisesti saavan osia juuri C4 mutta 44 on jo vähän kiven alla osat.

                            Selkeytykseksi: Käykö typC4 iskarit ja jouset/Alustasarjat typ44 alle?

                            Comment


                              #15
                              Ei käy. En nyt muista mitä eroa siellä oli mutta tuo lötkön "kuorma-auton vaimennusjärjestelmä" on ihan omaa luokkaansa ;)

                              Comment


                              • #16
                                No voi perskeles. Kaipa sitä pitää alkaa etsimään uusia tms.
                                Käytettyjä typ44 '90 2.2 turbo avant alustasarjoja saa tarjota, käytetyn hintaan tietenkin.

                                Comment


                                • #17
                                  tarkoitus ois saada kaaret aika lähelle rengasta, alla pyörii:
                                  17/8" 225/45 + ne 20v kaaret
                                  kiitos!

                                  keula on omassa autossa aika hyvällä korkeudella, en tiedä onko sitä madallettu, vaan perä sais laskee se 50mm, eli mielessä käyny nuo 35/55mm
                                  ebaysta todennäköisesti ostan, joko k.a.w tai h&r jouset, myöhemmin sitten iskarit
                                  Viimeksi muokannut juhagee; 23.3.2009, 20:39.

                                  Comment


                                  • #18
                                    oisko jollaki kokemusta kyseisen auton madalluksesta, että miten paljon madaltavat kananttaa ostaa?? ei kehtais 1000e säädettävää ostaa

                                    Comment

                                    Working...
                                    X