Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5:n madaltaminen, kokemuksia?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A6 C5:n madaltaminen, kokemuksia?

    Onko kenelläkään kokemusta ko. auton madaltamisesta? Autossani on tehtaan sporttialusta, (kuten varmaan kaikissa suomi-biturboissa), joka on mielestäni hieman liian löysä nopeassa ajossa. Meneekö alusta täysin pilalle pelkillä lyhyemmillä ja jäykemmillä jousilla, vai onko syytä vaihtaa iskaritkin samalla? Mitään kivirekeä en autostani halua tehdä, mukulakivellä ajaessa saattais ottaa hermoon liian usein. Eikai tossa muu harmita kuin se, että iskarit on vielä ihan hyvässä kunnossa, ja ne joutuisi heittää sitten menemään, kun ei ole varastotilaa kaikenmaailman vakio-osille.

  • #2
    ei nyt suoraan vastaa kysymykseesi, mutta ainakin B6-nelkun alusta pelaa suorastaan erinomaisesti vakioiskarein Weitecin -25mm sarjalla - joka on vielä varsin kohtuuhintainen jousisetti.

    Vähemmän pintakova kuin vakioalusta (!) ja silti tanakka heti kun vähän kanttaa.

    Comment


      #3
      No eilen kävin matkahuollosta hakemassa laatikon jossa eibach pro-system (madallus 30mm) ja nyt ne odottaa asennusta. Viikonloppuna ois tarkoitus laittaa ne alle. Orggis alusta ei mikään sportti vaan ihan vakio ja aika löysä. Ensiviikolla sitten osaan tuosta eibachista sanoa onko kova.

      Tuohon 2.7Tq näkyy olevan myös tuota 30mm madalluksella eibachhia ja se ei varmaan siihen nykyiseen sporttialustaan verrattuna ilmeisesti puota paljoakaan.

      Kovasti olen kehuja kuullut noista eibachin alustoista. Itsellä aikaisempaa kokemusta KW alustasarjoista ja ne ei ainakaan olleet kovat mutta erinomaiset vauhdikkaassa ajossa.

      Itse kaipaisin vastauksen kysymykseen että saako tuota etujousijalkaa irti yläpäästä ilman että irroitan sen kolmiolätkän jossa ylätukivarret ovat kiinni??

      Comment


      • #4
        Minua kiinnostaisi myös kuulla kokemuksia. Tarkoitus olisi hankkia pelkät Eibach -30mm jouset. Huolen aiheina ovat lähinnä, että miten 8x18 vanteet 225/40 (tulevaisuudessa ehkä 235/40) renkailla sopii, ilmeisesti ongelmitta? Jo entuudestaan pieni maavara ei kuitenkaan aiheuta ongelmia noin maltillisessa maavarassa, vai? Sekin kiinnostaa, että miten monta kaljakoria pitää asennukseen varata? Takapää ei näytä pahalta mutta etupään rakenne...

        Comment


          #5
          Projektit osiossa on ihan viestiketju C5 madalluksesta, tukivarsia ei yläpäästä tarvitse irroittaa.

          Comment


          • #6
            mulle tuli jokunen aika sitten audi a6 c5:een kw variante 1 alustasarja ja mahtava on, en vaihtaisi enää takaisin vakioalustaan.

            Comment

            Working...
            X