Elikkäs kysehän olisi nytten päinvastaisesta kuin foorumilta lueskelin. Auto pitäisi saada pysymään korkealla. Eli alustassahan on tuo 4-portainen säätö joista 4-porras tippuu 40km/h jälkeen ja 3-porras 85km/h jälkeen.
Miten saan huijattua auton pysymään tuossa 3-portaassa tai jopa 4-portaassa. Onnistuuko se niiden säätötankojen pituutta muuttamalla eli auto luulee että on 2-portaan korkeudessa vaikka on todellisuudessa 3-portaassa.
Kumpaan suuntaan noita tankoja pitää muuttaa. Eli jos lyhentää niin nouseeko se alusta vai pitääkö niitä pidentää?
Olen tällä saralla hieman aloittelija. Vag-comista ja rosstechista ei ole kokemusta. Ohjelmat löytyy itteltä mitä netistä saa ja pari kaapelia hintaluokkaa 19€ ja 129€ aitoa rosstechia ei kuitenkaan. Käsikapula Vag-comi löytyy, tuollaki saa aikaseksi ko tietää kanavat mitä koodaa.
Miten saan huijattua auton pysymään tuossa 3-portaassa tai jopa 4-portaassa. Onnistuuko se niiden säätötankojen pituutta muuttamalla eli auto luulee että on 2-portaan korkeudessa vaikka on todellisuudessa 3-portaassa.
Kumpaan suuntaan noita tankoja pitää muuttaa. Eli jos lyhentää niin nouseeko se alusta vai pitääkö niitä pidentää?
Olen tällä saralla hieman aloittelija. Vag-comista ja rosstechista ei ole kokemusta. Ohjelmat löytyy itteltä mitä netistä saa ja pari kaapelia hintaluokkaa 19€ ja 129€ aitoa rosstechia ei kuitenkaan. Käsikapula Vag-comi löytyy, tuollaki saa aikaseksi ko tietää kanavat mitä koodaa.
Comment