Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 b5 ihme kolinaa + vakaaja asiaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 b5 ihme kolinaa + vakaaja asiaa

Tuli tuossa laiteltua h&r säädettävä alusta ässään, eikä mennyt putkeen taaskaan.
    Ihan kuin toinen vetarin laatikon pään murros pitäisi kolinaa, kuuluu sisälle mm. kaivonkansien päälle ajaettaessa. Onko tämä mahdollista?

Ääni kuulostaa siltä kuin olisi iskarin yläpää irti ja osuisi johonkin mutta tämä tarkastettu moneen otteeseen jo...

Ja toinen juttu ihan näin ennen asentelua. Mitä kaikkea minun pitää ottaa huomioon jos aion asentaa rs4 b5 tarkoitetut H&R vakaajat tuohon ässään?

Ei niistä vakaajista tarvitse huomioida kuin se että niissä on sopivat puslat mukana. Ja jos laitat jäykemmän vakaajan taakse, niin sinne kannattaa laittaa myös tukiraudat ettei apurunko repeä. Mulla on ne vieläkin tuossa vähän työn alla :)

Comment

Onko risassa vahvempi takavakaaja?

Itse melkeen laittaisin suosiolla 034:sen tekeleet niillä kunnollisilla apurungon tukiseteillä.

Comment

Juu pitää sinne jotain vahviketta saada taakse turattua.

Kolina selvisi, nolo homma tosin. Luulin että ne prikat tulee sinne yläpäähän mutterin alle. Eli kierteet tuli just sen verran ylös että montuissa tukikumi antoi sen verran periksi että pääsi pohjaamaan.

Comment

Working...
        X