Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 tuulilasi "suhisee"

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi 100 tuulilasi "suhisee"

Isäukolta minulle tulleessa audissa siis suhisee tuulilasi. Yli 100 km/h nopeudessa alkaa jo olla ärsyttävällä tasolla tuo ääni. Autoon on vaihdettu lasi muutamia vuosia sitten ja epäilen että se kaveri ei ihan ole osannut hommaansa. Pystytäänkö tuollaista liimalasia nykyään irroittamaan ehjänä ja liimaamaan uudestaan? Lasi kun on vielä ehjä, niin ei viitsisi pelkän suhinan takia uutta vaihdattaa.
    Vai onko ainoa vaihtoehto ottaa listat irti ja laittaa jotain sikaflexia sinne saumoihin?

kyllä sen lasin saa ehjänä irti. mutta en suosittele kokeileen. kannattaa käyttää jossain lasiliikkeessä.
    se lista on tosi hankala irroittaa, muistaakseni on pokattu molemmin puolin lasia.

Comment

Sisäpuolta paikallistaa lasia työntelemällä paikan (ääni muuttuu), repelee listoja pois, viiltää mattoveittellä tilaa sikakitille ja ruuttaa raot täyteen. Puhun kokemuksesta.

Comment

suihkuttaa saippuavettä listan ympärille ja puhaltaa sisäpuolelta paineilmapillillä, kyllä kuplat kertovat. Lasin listan ehjänä irroittaminen on vaikeaa, toisin kuin itse lasin. Tämän ongelman kanssa antaisin kyllä lasin olla paikoillaan ja suuntaisin energian tiivistämiseen joko itse tai ammattilaisen toimesta.

Comment

Working...
        X