Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Madallusjouset

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Madallusjouset

Mitä madallusjousia suosittelette? Tavoite lähinnä kohentaa auton ulkonäköä, ei haittaa vaikka ajo-ominaisuudetkin paranevat (mutta kivirekeä en halua). En aion vaihtaa iskareita eli olisiko 25-35mm sopiva madallus? A4 -01 8E

Mistä saisi sopivaan hintaan?

URL Tässä jotain... Ja URL tässä noin aluksi.

Itse ottaisin mieluusti myös kommentteja vastaan yhdistelmästä A6 ja Eipachin -30mm madaltavat. Kesäkumeilla toi vielä menetteli mutta talvikumeilla tuntui häviävän tuntuma tiestä tyystin...
    Mitään iskarinvaihtoa en suunnitellut, 78tkm ajetussa autossa noi vakiot menee varmaan vielä hetken vaikka laittaiskin pelkät jouset.

Edit: ...kele, pitihän se arvata et kun ekan kerran käyttää foorumin "lyhytlinkkiä", niin pieleenhän se menee, ainakin esteettisesti... ;)

Comment

Sama homma jykän kanssa, avanttiin.. h&r on näköjään kehuttu suht paljon.. Entisessä kiesissä oli weitecit, mielestäni hieman liian kovat, ei enään niitä.
      Toisaalta olen miettinyt että jos sarjan ostais niin säädettävä siinä tapauksessa. saahan siinä sitten korkeutta / kovuutta säädettyä. Liian kovaksi en alustaa halua..
      Siinä vaiheessa kyllä tingin sitten korkeudesta. Käyny mielessäki että jos laittas sinne tehtaan oman ns. sportti alustan jouset? Tai jotain

Suosituksia säädettävästä setistä?

Comment

Itse tilasin Saksasta H&R -35mm madallusjouset. Olen ollut oikein tyytyväinen. Ulkonäkö on kohdallaan eli ihan passeli madallus. 17" talvikumeilla perä voisi olla hieman alempana mutta sekin korjaantuu 19" kesäkumeilla;) Ajo-ominaisuudet ovat kohdallaan eli ei ole kivireki. Tässä firman sivut josta tilasin: www.stg-gmbh.com/tuning ja vasemmalta valikosta tieferlegungsfedern.

Comment

Joni,
          Mitä kys. jouset tuli maksamaan loppujen lopuksi suomen päässä? hintaa näytti olen 143? tuolla www.stg-gmbh.com/tuning - sivuilla, joka kuulostaa hyvältä. entä toimitus?

Comment

Tiedoksi, että Kiiltovaunu Ky tarjosi Eibach jousia:

> Eibachin laadukas pro.kit alustanmadallusjousisarja maksaa autoosi 239e. He
            > ilmoittavat madallukseksi 30mm ja niitä voi käyttää vakioiskareilla.

Sedan/2wd autoon.

Jykä

Comment

Varaosakeskus Rautamo
              Pietarsaari

Sieltä sai ainakin v.2000, AP-sportfahrwerke -40mm madallusarjaa. TUV-hyväksytyt
              http://www.ap-sportfahrwerke.de

Omassa typ44 moiset jouset ovat toimineet hyvin, paitsi, et nyt viedään varmaankin viimeistä talvea niillä.

Comment

Toimitus tuolta STG:ltä oli mielestäni halpa, 15e tuon kokoiselle paketille eli yhteensä 158e kotiin tuotuna.

Comment

Working...
                X