Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Alustaa alle

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alustaa alle

    Audia pitäis nyt sitte saada lähemmäs tietä. Onnistuin jopa uskottelemaan itselleni auton osto hetkellä, että tuo tehtaan sportti alusta on ihan riittävän matala.............. ja kissan viikset.
    Tuli sellainen asia mieleen että, kun autossani nyt on se sportti alusta, niin paljonko se on alempana normaalia? Eli jos ostan vaikka -40mm madaltavan sarjan niin huomaako eroa edes?
    Varmaan noille "vakio" iskareille tohtii laittaa huoletta jotkin 30-40mm madaltavat jouset?
    Järkevin tietysti olisi laittaa koko alusta, mutta tuntuu nuo iskarit olevan vaan pirun hyvät eli jos mahdollista saada hyvä kokonaisuus pelkillä jousilla niin parempi niin. Onkohan ihan kaasuiskarit näissä sport alustoissa?
    Kiitos.

    Autohan on siis audi coupe 2.8 -92 etuveto.

  • #2
    tossa mun autossani on tehtaan sport alusta ja se on 20mm matalampi kuin vakio alusta. itsekkin olen keväällä madaltamassa sitä ja olen ajatellut juuri -40mm jousia niin tippuisi 20 mm lisää. iskarit meinaan pitää koska ovat niin hyvät ja ovathan ne jo sport iskarit pakko olla kun kerran on tehtaan sport alustakin...

    Comment


      #3
      Joo

      Varmaan se on sitte mullakin -20mm alusta jo alla. Aattelin sellasta sarjaa joka laskee keulaa hivenen enemmän. Edellisessä a80:ssä kävi -40mm madaltavalla sarjalla niin, että jäi keula hivenen korkeammalle. Se ei oo kovin hieno niin. Luulisi ettei nuo iskarit ole moksiskaan jos laittaa vähän lisää madallusta, tarkotan kestävyyden kannalta.

      Comment

      Working...
      X