Joo tapit pitävät palaa paremmin paikoillaan, kun palat ei pääse liukumaan tappien ollessa sylinterin sisälläkehällä blokkaamassa siirtymää. Vissiin tuo muutos tullut faceliftissä ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 (b5) jarrupalat
Collapse
X
-
Nostellaas aihetta kun olisi tarkoitus löytää hyvät "uprgade" palat. Onko porukalla minkälaisia kokemuksia upgrade jarrupaloista ja niiden jarruihin tuomasta lisätehoista, vai voiko odottaa oleellista jarrutehon parannusta ilman levykoon kasvattamista.? Tarkoituksena ei ole laittaa rankempaa rata-ajoa kestäviä paloja, jotka vaativat lämmitystä toimiakseen, Esim. EBC yellowstuff vaan katukäyttöön soveltuvia paremman jarrutehon antavia sporttipaloja, jotka eivät heti feidaa jos tätä tonnikeijukaista joutuu pysäyttämään suuremmistakin nopeuksista.
Kertokaa omia kokemuksia eri valmistajien paloista.
Äkkiseltään muutama vaihtoehtoja mitä löysin mm. ECS:ltä
Eteen:
Akebono euro
EBC Redstuff
Hawk HPS
Taakse:
Akebono euro
ECS Redstuff
Hawk HPS
Akebono/Hawk merkkinä mulle ihan tuntematon mutta rapakon takana tuntuvat olevan suosiossa. Nykyään taitaa myös Ferodon DS sarjan paloja saada eteen/taakse.
Comment
-
Mun olettamus yellowstuffien toimintaan oli tämä kommentti ;D
Alkuperäinen kirjoittaja vayneVissiin täysin kylmänä 260 lasissa jarrutus ei ole EBC Yellow stuffien kanssa hyvä juttu :) sen verran paniikissa sai poljinta painaa että pysähty.
Comment
-
En tiedä meneekö ihan "upgrade" kategoriaan nämä mutta mulla on toiminut tosi hyvin Black Diamond levyt ja palat omassa ässässä niin kadulla kuin radallakin.
Voi toki johtua siitä että auto on vielä vakiotehoinen eikä vauhtia jarrutuksiin keräänny niin paljoa kuin tehokkaammilla ässillä mutta alastarolla sai ajaa vaikka kuinka kauan eikä mitään häipymistä ollu havaittavissa. Kadulla noi toimii ihan kuin vakiopalat, ei vaadi mitään lämmitystä.
Palat "PP282", levyt "KBD1096 COM"
Ainakaan palat ei oo hinnalla pilattuja, 80e sarja eteen.
Comment
-
Voisiko nuon näköiset palat sopia Facelift B5 S4?
http://samiharjula.kuvat.fi/kuvat/Se...jarrupalat.JPG
Comment
-
Facelift B5 S4:een seuraavilla osilla 100% sopivuus, kulumisantureita myöden:
Motonet 22-1802 A3 TAAKSE Bosch/Lucas-palat [1996 - 2003] 22,50e
Motonet 22-1135 S4 ETEEN 2,7i Quattro BiTurbo 99-> (varottimella) [1999 - 2000] 52,90e (tilaustavaraa, tulivat kuitenkin kahdessa päivässä)
Comment
-
Nostan vähän vanhaa topiccia, itsellä alkoi jenkkimallin facelifti b5 s4 palamaan tuo jarrupalojen vikavalo. Miten nuo motonetin palat, onko käytännössä suurempia eroja vakiohiluihin verrattuna? Aivan täysin katukäyttöön tulevat, pärjääkö edellisessä viestissä mainitulla satsilla kyläringin pyörityksessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Noize Näytä viestiEn tiedä meneekö ihan "upgrade" kategoriaan nämä mutta mulla on toiminut tosi hyvin Black Diamond levyt ja palat omassa ässässä niin kadulla kuin radallakin.
Voi toki johtua siitä että auto on vielä vakiotehoinen eikä vauhtia jarrutuksiin keräänny niin paljoa kuin tehokkaammilla ässillä mutta alastarolla sai ajaa vaikka kuinka kauan eikä mitään häipymistä ollu havaittavissa. Kadulla noi toimii ihan kuin vakiopalat, ei vaadi mitään lämmitystä.
Palat "PP282", levyt "KBD1096 COM"
Ainakaan palat ei oo hinnalla pilattuja, 80e sarja eteen.
Samalla voisikin kysyä että miksi 97-99 ässään myydään EBC:ltä eri koodilla yellowstuff jarrupalaa kuin 97-99 A6 bi-turboon ja sopivatko ne ristiin? Kysymys lähinnä siksi että kutoseen palat ovat lähes 70€ halvemmat. Käsittääkseni satulat ovat noissa autoissa samat.Viimeksi muokannut Noize; 10.6.2012, 21:28.
Comment
-
Mikä mahtaa tällähetkellä olla se "the jarrupala" ässän vakiosatuloille? Joutuu tämän kesän vielä ajamaan vakiokamoilla ja nyt olisi hakusessa se ihan paras kisapala joka on markkinoilla. Hawk HP Plus?
Comment
Comment