Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia aftermarket peilinkuorista muilla?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kokemuksia aftermarket peilinkuorista muilla?

    Ostin omaan A6 Audiini matta-alumiiniset peilinkuoret Ebay:n kautta Saksasta. Peilinkuorien pinnoite menee rypylle lämmitettävien peilinlasien takia. Voiko Slamitilta tilattuihin luottaa, että pinnoite kestää lämmitettävät peilit ja niiden tuottaman hukkalämmön?

    #2
    Itellä on slamitiltä hommatut kromiset InPro-peilinkuoret. Ollut jo yli kolme vuotta eivätkä paljon uusille häpeile...

    Olen kyllä niitä aika ajoin käsitellyt kiillotustahnalla.

    Comment


    • #3
      Onkos kellään kokemuksia näiden laadusta? Ilmeisesti ei InPro-brandin tuotokset kumminkaan ole. En toisia huonolaatusia enään autooni haluaisi.

      http://www.slamit.net/product/10683/...oret-a3-a4--a6

      Comment


        #4
        Mun mielestä tuollaiset matta-alumiiniset saa tarvittaessa käyttämällä alkuperäiset maalaamossa, eikä tällöin ole ongelmaa pinnoitteen piloille menemisestä

        Comment


        • #5
          Kokemuksia aftermarket peilinkuorista muilla?

          Itse maalautin matta-aluiksi tuohon vanhaan B5 een. Tuli todella hyvät. Sattu olemaan aito Rs4 maalaamossa samaan aikaan ja katsoi sävyn siitä. Ainakin siis leppävedellä on maalari joka on kerran tehnyt tuollaisen custom maalauksen just eikä melkein. Puhui jotain että piti suoraan maalata hopealla (ei värikartoista) ja matta+kiiltolakka sekoituksella.

          Comment


          • #6
            Omassa jo toiset vastaavat "pinnoitetut" menossa ja pientä kuplaa on jo havaittavissa.

            Ekat meni takuuseen ja itsekin aluksi luulin että niissä oli joku feelu.

            Lämmityksellä ei ole vaikutusta, itse en esim. ole nykyisien aikaan käyttänyt kertaakaan peilien lämmitystä.

            Pesemistä eivät taida kestää;)

            Itsellä ainkain seuraava vaihtoehto on aluteippaus tai mattaaminen ihan oikeella värillä.

            Comment


            • #7
              Mistä ostit peilinkuoret? Onko slamitin versiot?

              Comment


                #8
                Mulla ollut jo pari vuotta eBaysta ostetut matta-alumiiniset, eikä mitään huonoa sanottavaa.
                Viimeksi muokannut CCCO; 4.3.2013, 19:59. Perustelu: väliviiva matta-alumiiniin...

                Comment


                • #9
                  En, muistaakseni ne tuli Saksasta.

                  Comment


                    #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja CCCO Näytä viesti
                    Mulla ollut jo pari vuotta eBaysta ostetut matta-alumiiniset, eikä mitään huonoa sanottavaa.
                    Sama juttu täällä.

                    Comment


                    • #11
                      Tilasin Slamitilta, ainakin reklamoiminen helpompaa. Sanoivat, että on tullut kahden vuoden aikana yksi pari takaisin. Lieneekö tekovika peilissä?

                      Comment

                      Working...
                      X