Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 valojen sivusuuntaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 B5 valojen sivusuuntaus

En löytänyt mistää ruuvia jolla voisi säätää valojen sivusuuntausta. Katsastusmies tarkisti valot kun olin suunnannut nuo muutama vk sit kun vaihdoin polttimot, ja sanoi että olivat just kohillaan. Lyhyet onkin mutta pitkillä näyttää vasen valo liikaa vasemmalle; ohi tien menee kirkkain ja etäisin keila, ja ehkä myös aavistuksen verran liian ylös. Voiko tuota sivusuuntausta säätää muuten kuin polttimoa vääntelemällä?

Sivu 9

Comment

Tattis :) !!!

Comment

Sain nyt vasta aikaiseksi mennä säätämään noita (en oo ajellu matka-ajoa viime vkl jälkeen) ja tuo kuvahan on H7 valoille..en löytänyt lateraalisäätönuppia ollenkaan kun muutenkin umpio erilainen..

Sitä ei sitten varmaan ole ollenkaan? Otin polttimon irti ja asensin takas mutta liian sivuun näyttää.. Pitää vissiin itse umpiota säätää eri asentoon jos haluaa korjausta asiaan??

-edit- kyllä olin vammanen se sivusuuntausruuvi joka on sisempi ruuvi on ihan se mikä onkin, nyt on hyvin valot säädetty!. Sitä vain sai ruuvata varmaan sata kierrosta kun oli niin toisessa päässä se säätö. Ei huomaa kymmenellä käännöllä mitään eroa, toisin kun korkeussäädössä huomaa eron jo yhdenkin kiekan kierron jälkeen.

Comment

Onkos muuten mimmoinen homma vaihtaa A4 audiin (b5) polttimot? Siis H7-polttimot?
          En oo ku japanilaisiin vaihtanut ja tuossa huomasin juuri,että kuskinpuolimmainen ajovalo pimeänä.
          Jos on jotaki niksejä tai asioita mitä pitää huomioida niin kuuntelen ne mielelläni, ennenkuin alan vaihtamaan!?

Comment

Ei ole mimmoinenkaan homma, kuskin puolelle vaihdat parissa minuutissa, tilaa on nykymittapuun mukaan reilusti. Pelkääjän puoli on lähes yhtä helppo, vain ilmanputsariin menevän haitari-imuputken keskimmäinen "välipala" täytyy irroittaa, mitään työkaluja et tarvitse. Itse vaihdoin sen viimeksi loppukesästä pimenevänä lauantai- iltana kuuden oluen jälkeen ja hyvin loksahti paikalleen ;)

Comment

Kiitos rohkaisevasta vastauksesta! Eli homma hoituu sumussa,sateessa ja seittemän pullon siiderissä. Perjantaina siis lamppu paikoilleen :)

Comment

Lähteekö muka pelkääjän puolen ilmaputki pois ilman työkaluja? Mie oon aina mennyt irroittamaan pari ruuvia että oon saanut koko tötterön pois..

Comment

Ainakin AAH 2.8 koneessa imuputkessa on erillinen 15cm keskihaitari jonka irroituksella pääsee käsiksi polttimoon, en tiedä onko neloskoneissa kuinka erilainen imupuoli... Itse putken alkuhan on kyllä kiinni parilla ruuvilla etupellissä.

Comment

Helpommin se putki lähtee ja varsinkin saa takasin, kun ottaa myös sen suodatinkoteloon menevän mutkan mukana. Ne haitariosan päät on hankalampi laittaa paikalleen kuin se mutka... Tilaakin tulee pikkusen enemmän kuin pelkästä keskiosasta. Itekin otin aluks aina ne pari ruuvia sieltä alkupäästä pois kunnes joku neuvoi ottamaan vaan sen pätkän välistä.

Comment

Ehkäpä tässä nyt sitten itsekin ensi kerralla jättää sen ruuvarin käytön vähemmälle..

Comment

Working...
                      X