Nesteet katoaa ohjaustehostimesta ja syyllinen löytyi.
Ohjaustehostimen "syöttö" hydralikkaletku, joka lähtee lähtee pumpuilta putkena ja 1. liitos on apukuskin puolella v-moottoripuoliskon päällä ja jatkuu siitä "taipuisana" letkuna hammas(ohjaus-)tangon simpukan luokse. Muuttuu taas putkeksi (ei liitosta) ja tekee siellä putkena spiraaleita ja kiinnittyy simpukkaan rattivarren alkuun.
Letkun hinta VAG:llä EUR 299,-. Jenkeissä noin USD 100,-.
Onko kukaan vaihtanut/irrotanut? Näyttää paskamaiselle ja ahtaalle projektille simpukan luona. Onko vinkkejä tai onko jollakin halua yrittää rahasta tai tiedättekö jonkun joka on tehnyt näitä korvausta vastaan?
Onko ohjaustangon vaihtajilla tietoa asiasta? Niitä luulisi ainakin olevan. Pitääkö purkaa puoli autoa esim. jarrutehoistajat ja ABS putket?
Pitääkö auto maalata vihreäksi ja ajaa kolera-altaaseen tai paalautaa Kuusakoski OY:llä? Ei viittis, on muuten niin hyvä.
Ohjaustehostimen "syöttö" hydralikkaletku, joka lähtee lähtee pumpuilta putkena ja 1. liitos on apukuskin puolella v-moottoripuoliskon päällä ja jatkuu siitä "taipuisana" letkuna hammas(ohjaus-)tangon simpukan luokse. Muuttuu taas putkeksi (ei liitosta) ja tekee siellä putkena spiraaleita ja kiinnittyy simpukkaan rattivarren alkuun.
Letkun hinta VAG:llä EUR 299,-. Jenkeissä noin USD 100,-.
Onko kukaan vaihtanut/irrotanut? Näyttää paskamaiselle ja ahtaalle projektille simpukan luona. Onko vinkkejä tai onko jollakin halua yrittää rahasta tai tiedättekö jonkun joka on tehnyt näitä korvausta vastaan?
Onko ohjaustangon vaihtajilla tietoa asiasta? Niitä luulisi ainakin olevan. Pitääkö purkaa puoli autoa esim. jarrutehoistajat ja ABS putket?
Pitääkö auto maalata vihreäksi ja ajaa kolera-altaaseen tai paalautaa Kuusakoski OY:llä? Ei viittis, on muuten niin hyvä.
Comment