Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Maalari Turun suunnalta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Maalari Turun suunnalta

    Kävipä sitte niin että naapuri kolhi mun Audin puskuria parkkiksella. Jäljet ei ole kovin pahat mutta kyllä mä ne sen piikkiin korjautan. Voisin tietty viedä melkein mihin vaan hänen vakuutusyhtiön hyväksymään paikkaa mutta ajattelin antaa armoa sen verra että kysyn ainakin tarjouksen jostain edukkaalta pajalta jos tulisi halvemmaksi kuin vakkutusyhtiön kautta maksattaminen.

    Muovipuskuri siis kaipaa maalausta. Ehdotuksia jostain järkevän hintaisesta mutta asialllisesta paikasta Turku - Raisio Naantali suunnalla ?

  • #2
    Tuulissuolla vanhan Liedon auton tiloissa maalailee ammattitaitoinen ja asiakaspalvelua harrastava maalari. Maksaa se maalaus kyllä sen verran, että alta omavastuun ei varmasti saa mistään. Mutta jos isotkin bonustappiot tulee niin sitten voi jo kannattaa.

    https://maps.google.com/maps?q=60.46...num=1&t=m&z=17

    Comment


      #3
      Autopeltityö T Koivumäki Verstaskatu 5. Runosmäestä löytyy kyseinen pulju, jota voin kyllä lämpimästi suositella. Kolme kertaa olen heidän palveluja käyttänyt ja aina ollut hyvä työnjälki, sekä hinnaltaan asiallinen. Kannattaa ainakin kysyä tarjous.

      Comment

      Working...
      X