Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 2.4 vm.2000 aurauskulmat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 2.4 vm.2000 aurauskulmat

    Käytin tuossa talven aikana autoa aurauskulmien säädössä Euromasterssilla ja ne katto siellä ne laitteella ja ilmotti että takana kuskin puolella on heittoa kulmassa. Alkoivat säätämään ja sit ilmottivat että ei voida säätää kun auton alla menee auton poikki metallinen tukivarsi joka on kiinteä ja sitä ei voida säätää. Pitääkö tuo paikkansa että takaa ei voi säätää kulmia? Auto rupee tärisyttään 50 jälkeen ja loppuu ku vauhti nousee 70:iin. Ois kiva saada kuntoon tuo kulma kun se syö rengastakin sisäsivulta.

    #2
    Jos puuttu kardaani, on säästetty myös säätömahdollisuudesta.

    Comment


    • #3
      Akselipalkin asentoa (kulkukulmaa) pystyy hiukan säätämään, mutta muita säätöjä ei takana ole.

      Comment


        #4
        Tärisyttäminen johtuu lähtökohtaisesti renkaan epätasapainosta, toki jos rengas myös kuluu niin voi olla kulmatkin pielessä.

        Comment


          #5
          Se on varmaan sitten etsittävä vääntyneitä osia, löysiä liitoksia tai väljiä puslia..?

          Comment


            #6
            Onko iskarit kunnossa

            Comment

            Working...
            X