Ed. omistajan asentamat uudet levyt ja palat vaihdettiin uusiin ravistuksen vuoksi. Silmin nähtävästi oli kierossa. Nyt on 2tkm ajon jälkeen taas täristystä.
Onko kyseessä vaan tämä http://www.stoptech.com/technical-su...nd-other-myths eli onko tarkka tuon suhteen (en ole tuon mukaan ajanut sisään) vai onko noissa satuloissa jumiutumista toisessa männässä tms. mikä vois aiheuttaa helposti kieroutumisen?
Asentaja kyllä sanoi, ettei huomannut että olisi satuloissa/männissä ollut vikaa. Ko pelissä 323mm levyt ja 2-mäntäsatulat. Uutta kehiin ja tarkka sisään ajo vai syytä purkaa samalla atomeiksi satulaa..? Kilsoja laitteessa 165tkm eli ei nyt kovin pahasti pitäisi olla loppu satulatkaan, vaikka eihän nyt tuo mitään tarkoita.
Onko kyseessä vaan tämä http://www.stoptech.com/technical-su...nd-other-myths eli onko tarkka tuon suhteen (en ole tuon mukaan ajanut sisään) vai onko noissa satuloissa jumiutumista toisessa männässä tms. mikä vois aiheuttaa helposti kieroutumisen?
Asentaja kyllä sanoi, ettei huomannut että olisi satuloissa/männissä ollut vikaa. Ko pelissä 323mm levyt ja 2-mäntäsatulat. Uutta kehiin ja tarkka sisään ajo vai syytä purkaa samalla atomeiksi satulaa..? Kilsoja laitteessa 165tkm eli ei nyt kovin pahasti pitäisi olla loppu satulatkaan, vaikka eihän nyt tuo mitään tarkoita.
Comment