Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B6 ikkunalistat hapettuneet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B6 ikkunalistat hapettuneet

    Moro

    Ei kenelläkään sattuisi olemaan ideoita millä ikkunalistoista saisi hapettumat pois? olen yrittänyt hiovaa vahaa ja joitain muitakin mutta ei lähde niin onko muilla ollut samaa ongelmaa listojen kanssa jos on niin oletteko jollain aineella saaneet hapettumat veke?
    nuohan ovat jotain muovi pinnoitettuja vissiinkin niin mikään metal polish ei jeesaa noihin listoihin ?



    En löytänyt haulla valmista aihetta vaikka erisanoilla yritin hakea mutta jos nyt löytyy valmis aihe ni sori uude alottamisesta..

  • #2
    Millanen hapettuma kyseessä? Oletko claybaria koittanut?

    Comment


      #3
      Kyllä tuo ihan tyypillinen ongelma on. Itsellä eniten hapettumaa kuskin kohdalla, varmaan ajettu joskus luu ulkona :).

      Kaikenlaista on kokeiltu eikä tunnu oikein jeesaavan. Veikkaanpa että ainoa korjauskeino on uusien listojen osto. Itseä ei niin paljon häiritse että siihen viitsisi ryhtyä.

      Comment


      • #4
        no siis perus laikkuja pitki listoi... juuh ei siin muutä ku vähä ottaa vaa päähä ku muuten auto siisti mut sit listat iha kauheet :D

        http://www.passatworld.com/forums/68...oxidation.html tolla tyylillä kuin tuon uu8 listat mutta jotkut enemmän ja jotkut vähemmän.. en ole claybaria viellä kokeillut

        Comment


        • #5
          Tuollahan ratkaisu oli joku vauvaöljy (ei siis puristettua vauvaa kuten ketjussa mainittiin) tai mineraaliöljyä.

          Comment


          • #6
            niin olikin juu :D löysin itsekkin tuossa kun tänään ajatuksella luki tekstejä :D täytynee testailla tässä kun kerkeää :D

            Comment


              #7
              Rohkenen epäillä toimivuutta, mutta toivottavasti olen väärässä ;). Kaikenlaista itse kokeillut claybarista kiillotusaineisiin. Kerro jos toimii!

              Comment


              • #8
                Nääh ei ollut toivottua tulosta :D siis tuossa vauvaöljyssä :)

                Comment


                • #9
                  Oisko joku ruokasooda ja nihkeä rätti? Ainakin paistinpannuista ja kattioista saa kiiltäviä.

                  Comment

                  Working...
                  X