Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jarruremontti S3

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jarruremontti S3

Eli eteen pitäisi vaihtaa levyt ja palat. Löytyy pian, kun saan osat Tepolta käsiin. Mutta mitä muuta huoltoa satuloille ym muille hilkkeille kannattaa tehdä/vaihtaa?

Satulat tarkotus puhaltaa puhtaaksi ja maalata mustaksi. Mutta mitä muuta? Tarvitaanko erikoistyökaluja palojen vaihtoon?

Takajarruille tulee samat setit sit keväällä.

Ei tarvitse erikoistyökaluja edessä. Takapäässä mäntää pitää pyörittää, että sen saa painettua sisälle, eli siihen tarkoitettu työkalu ainakin helpoittaa työtä, mutta on tehtävissä muutenkin. Edessä menee pelkästään painamalla.

Comment

Tiivisteitä ja suojakumeja voi vaihtaa samalla, kun ne kerran puhallusta varten pitää irti rapsia kuitenkin. Saa marmorilta ainakin, mahdollisesti myös tarvikkeena alan kaupasta. Ei ne ainakaan huononna jarrujen toimintaa. Liukutappeja voi myös vaihtaa, jos ovat kovasti kuluneet. Liukutapeille kasatessa uudet rasvat.

Comment

Asia selvä. Pitää kattoo etkasta mitä kumeja löytyy ja kysellä marmorilta löytyykö hyllystä.

Motonetissä näytti olevan kaks-komponenttimaalia jarrusatuloille, mahtaa olla ihan toimivaa tavaraa.

Comment

Kyllä mä pitäisin sitä 7mm 6kulma-avainta hieman erikoisena, sitä ei meinaan kovin monesta sarjasta löydy.

Comment

Hyvä huomio! Tosin kolmesta sarjasta moista etin hylsynä että perinteisenä L-kirjaimen muotoisena. Eipä ollut itsellä, kun piti iskarin yläpäätä kiristää. Wurtilla 17 e nolla alveilla ja bauhaussissa 1.25 e. Paha arvata kummasta otin.

Comment

En aivan varma ole S3 takasatuloista, mutta mitä minä olen takapaloja/levyjä vaihdellu niin rälläkän avain on sopinut kaikkiin. Jos tuntuu ettei mäntä mene sisään vaikka kuinka pyörittää niin vasaralla pieni kopsautus mäntään ja menee taas pyörittämällä!

Comment

Toi on ihan kätevä eikä kauheeti maksa.

http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=76-5142

Comment

Minulla on tuollainen helsingissä, ja 7 mm kuusikolopalakin ja paljon muuta. Jäsenille lainaan kyllä tarvittaessa.

Comment

Working...