Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6:een takavalot

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6:een takavalot

Onko todellakin niin ettei tähän C6 korimalliin ole mikään tuning paja tehnyt vielä takavaloja. Ei itellä ainakaan ole silmään sattunut vaikka monta kertaa oon yrittäny netistä ettiä. Ja nyt tarkotan siis normaali eli ei ledivaloja. Omassa on oikeenpuoleinen lohki ja kerää runsaasti kosteutta. Marmorilla varmaankin maksaa hunajaa tollaset. Tohon edelliseen C5 korimalliin niitä kyllä löytyis vaikka minkänäkösiä. Mulle välttäis kyllä ihan orkkiskin kuhan vaan ei tarviis marmorihintoja siitä alkaa maksamaan. Kertokaa jos joku tietää tai jollaki lojuis hyllyssä ylimääränen

onkohan kyse sedanista vai farkusta?

Comment

Reilun satasen kappale oli viimeksi listahinta marmorilla kun kysyin: itsellä kerää pikkaisen kosteutta ja kiinnosti tulevan laskun koko. Ei tuo paha originaaliosan hinnaksi ole, IMHO.

Myyntipalstalla näyttää olevan sedanin takavalot myynnissä.

Comment

Joo tosiaan unohin sanoa että sedanhan tää on. Ja ei oo pitkä aika ku selailin tota myynti osioo ja sillon ei vielä ollu tollasia myynnissä. Että kovasti kiitosta vaan. Meinaan kyllä ostaa nuo jos vielä ovat vaan myynnissä. Eikä muutes pahalta kuullostanu toi marmorihintakaan, mulla vaan jäi jotenki sellanen kuva ku joskus aikoja sitte Turun Audicentteristä kysyin hintaa että olis olleet rutkasti kalliimmat, mutta lienenkö ollu sitte hönössä ku semmonen muistikuva oli päähän jääny. Siltikin kiitos vastauksista :)

Comment

Working...
        X