Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuitupeittoja typ 81/85

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kuitupeittoja typ 81/85

    Onko jostain saatavana valmiina orkkismallista kuituista (lasi/hiili) konepeittoa ja takaluukkua t81/85:seen?

    #2
    sportquattro mallisia on,eli siinä on keskiosa korkeampi ja tuuletus ritilä.

    Comment


      #3
      Ja spq konepellin etureuna on kaarevampi kuin normaalit, joka aiheuttaa muutostarpeen maskiin...
      Noita on käsittääkseni tehty myös "tavallisella etureunalla".

      Comment


        #4
        niitä on sekä pitkää että lyhyttä mallia tarjolla

        Comment


        • #5
          Joo sen tiesinkin, että noita on, mutta löytyykö orkkismallisia?
          Ja jos ei löydy, niin olisiko kiinnostuneita ottajia, että jos kyselisi tarjouksia. Muottikustannus noissahan on kuitenkin melko iso, että kappalehintahan sitten laskisi jos ottaa enemmin.

          Comment


            #6
            en ole ainakaan nähnyt missään myynnissä.

            Comment


              #7
              Tuolla on coupen vakiopeltikin lasikuituisena saatavana SPQn lisäksi http://www.quattro-rallye-teile.de/?...r_m%F6glich%29

              Hinta hulppeat 895 juuroa

              Comment


              • #8
                Joo toi on tosiaan turhan paljon rahaa lasikuitupeitosta. Täytyypä kysellä hintoja paikallisilta lasikuitupajoilta.

                Comment


                  #9
                  Täällä on kans kaikkea kallista
                  http://www.ker-innovatec.de/

                  Comment


                  • #10
                    Osia kyllä löytyy monestakin paikkaa, mutta ei näköjään ilmaiseksi mistään ;)
                    Kuvan mukaisia hiilikuitupeltejäkin saa. Joutuu kyllä maksamaan euroja siitäkin.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      No eihän noita orkkismallisia peittoja ole vielä löytynyt kuin yhdestä paikkaa. Ilmaiseksi ei tarvitse saada, mut tonni lasikuitupeitosta on kylläkin mun mielestä liikaa.

                      Comment


                        #12
                        Mun mielestä rapeen konepelti on suorastaan kevyt. Takaluukku on suhteettoman painava ja ovet painaa myös älyttömästi.

                        Comment


                        • #13
                          Käytin noita vaa'alla, niin konepeitto 16.5kg, takaluukku ilman valoja ja spoikkaa 12.2kg.

                          Comment


                          • #14
                            Ei ne alkuperäiset niin kauheasti paina miltä äkkiseltään tuntuu. Kun vaihdoin oman kanttikopan katon hiilikuituiseen, lähti painosta pois n.65%. Kiloina muutos ei tunnu isolta eli 8kg vs.2,5kg. Lähti kuitenkin oikeasta osasta autoa eli yläpäästä.

                            Comment


                              #15
                              Noissahan on kanssa se että jos halua istuvuudeltaan ja muilta ominaisuuksiltaan peltistä vastaavan niin ei kovinkaan montaa kiloa painosta häviä. Sitten ohuet lasikuitukuoret saa tietenkin tosi kevyeksi. Näin aikoinaan aikalailla laitellun 2002 BMW:n jossa konepelti satasen vauhdissa keskeltä tuulilasin reunasta nousi n 10 cm- oli vaan neljällä pikalukolla kiinni, ei mitään runkoja tai vahvikkeita saranoita tms varten- lepatus (ja kestävyys?) sitten senmukaista. Muistaakseni noissa painot oli n 20 kiloa pellille, 11 kiloa "katu" lasikuituiselle ja sitten "race" henkinen lepatin n 5 kiloa.

                              Comment


                              • #16
                                Tuolla vois olla myös huokeampia vaihtoehtoja.
                                http://www.acm-ab.se/

                                Comment


                                  #17
                                  Akin linkistä löytyy B4:een käypä "pelti", eikä ole kallis.

                                  Comment


                                    #18
                                    Kannattanee huomioida seuraava lause: Våra priser i prislistan anges i SEK och Euro (Euron är beräknad på ett värde av 10.90 SEK) SEK kommer att användas vid fakturering och betalning om inte annat har överenskommits.
                                    Tuskin tänä päivänä kun kurssi on 9,xx suostuvat moisiin euro-hintoihin.....

                                    Comment


                                    • #19
                                      Tuolla vois olla myös huokeampia vaihtoehtoja.
                                      Kiitoksia. On noi ihan kohtuuhintaisia, vaikka SEK hintojakin katselee. Onko joku tilannut tuolta, että millaista laatua nuo ovat?

                                      Eipä noista tosiaan hirveitä kilomääriä saa pois, vaikka prosentteina paino laskeekin paljon. Olisin kyllä kuvitellu nuo luukut painavammaksi.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Ymmärtääkseni laatu on kohtuullisen hyvää. Tiedän pari auto joissa noita on käytetty.
                                        Jos niitä kiloja haluaa enemmän pudottaa niin sitten kevlaria. On sitten luonnostaan jäykempääkin.
                                        Ymmärtääkseni tämä kaveri myös paistaa kaikki tuotteet, kuten kuuluukin.

                                        Comment


                                        • #21
                                          On sitten luonnostaan jäykempääkin.
                                          Onko tämä varmaa tietoa?

                                          Comment


                                          • #22
                                            Tarkoitin tuolla edellisellä että kevlar on suhteessa jäykempää kuin lasikuituiset. (kun tehty alipaineessa ja paistettu)
                                            Ja tuo kevlar mitä näissä yleensä käytetään, on puolet kevlaria - puolet hiilikuitua.
                                            Tosin hintakin on sitten eri kuin lasikuituisissa.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Lasikuiduttamisesta kun en mitään tiedä, niin mitä tuo paistaminen tekee?

                                              Comment


                                                #24
                                                Osa laitetaan uuniin samalla kun se kovettuu, siitä tulee vahvempi. Kotitekoisena se on vähän hankalaa, jotkut käyttävät saunaa "uunina". Autoclavia käytetään esim formulateollisuudessa, se maksaakin sitten jo ihan kiitettävästi.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Tuosta paistamisesta muistelisin yleispätevän ohjeen olevan luokkaa 80'C ja 3 - X tuntia. Riippuen montako mattoa kappaleessa on jne... Ääripäänä taitaa olla formuloiden hiilikuitujarrulevyt joita taidetaan paistaa luokkaa 3 kk. Viisaammat korjatkoon.

                                                  Comment

                                                  Working...
                                                  X