Vaihdoin vm91 80 audiin taakse jarrusylinterit,koska entiset oli ihan jumissa.Jarruja on ilmattu monta kertaa,mutta jarrut ei toimi ja poljin ihan löysä(kun pumppaa,niin ei mene ihan pohjaan)Säiliö kyllä pääsi menemään silloin tyhjäksi kun sylinterit vaihdoin,mutta sen jälkeen ilmattu monta kertaa.Nestettä mennyt jotain 3 litraa.Ennen sylintereiden vaihtoa toimi etujarrut hyvin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
80 typ89 jarrujen ilmaus
Collapse
X
-
Onko tuossa taka-akselilla se kuormantunnistin, joka säätää jarrupaineita takana?
Jos on niin renkaat maassaa ilmaamalla voisi onnistua paremmin.
Tai sitten alipaineella imee piireistä ilmat pois.
Eilen omasta C4:sta ilmasin jarrut uudestaan alipaineella, kun oli jäänyt poljin pehmeäksi normaalilla tavalla ilmatessa.
-
Ilmaa puhaltamalla paineilmaa korkin kautta pienellä paineella. Tai käytä sellaista ilmauslaitetta. Taistelin tuntikausia tuossa t85:ssä saman ongelman kanssa, eikä poljeksimalla jarruja autoon tullut. Sitten tempaisin kaikki ilmausruuvit auki, annoin paineilmaa korkin reijästä ja 2 minuutin päästä jarrut toimi kuin junan vessa. Siis ei samalla periaatteella mutta yhtä hyvin.
Comment
-
Ilmattiin sellaisella paineilmalla toimivalla laitteella joka imee ilmat pois.Vaihdoin pääsylinterin ja vuotoja ei ole.Eikös tuo jarrupaineensäädin vaikuta pelkästään takajarruihin?Siinä on kyllä se koukku/jousitsydeemi ihan väljä.Takajarruistakin kyllä tuli nestettä ihan hyvin.Kai etujarrut pitäisi saada toimimaan vaikka paineensäädin ei toimi?? Nyt ei toimi jarrut ollenkaan.Viimeksi muokannut 1.8e; 21.8.2010, 09:48.
Comment
Comment