Eli onkos kellään tietoa/kokemusta millaset ovat alla. Ei oo meinaan pahanhintaset.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Typhoonin renkaista
Collapse
X
-
karjalaAvainsanat: Ei mitään
-
Ostin meseen aikoinani, oli ihan hyvät ajaa, halvat tosiaan, suhteellisen hiljaset, mutta sitä on vaikea sanoa, kun 124-koppanen mersu on muutenki niin hiljanen.
Mutta.
Ite kerkesin ajaa yhen kesän niillä. Syksyllä myin auton. Seuraavana kesänä tuli korviini tieto, että Tyfoonit oli päästäneet talven aikana ilmat itsestään, eikä niitä enää saanut tasapainoon.
Se mikä moisen on aiheuttanut, on tietysti minun mahdotonta tietää, mutta kuka sen kertoi, on mun luottomekaanikko pärnäsenkorjaamolta-molta-molta. SIihen pohjaten, en ainakaan itse enää sellaisia osta.
Niinkun tässä jo mainittiinkin, markalla markan osa. Suurin osa ns. halpisrenkaista on varmaan ihan jees kamaa, mutta tiodennäköisyys, että saat sekundaa, on ehkä suurempi kun merkkituotteissa.
Comment
-
Edellisessä autossa kerkesi olla Tyfoonit vajaan kesän alla ja nykyisessä ovat olleet tämän kevään. Aiempaa kokemusta ei ole tämän profiilin renkaista tässä autossa, mutta eivät ole mielestäni kovin äänekkäät. Aika vähillä painoilla saivat tasapainoon.
Kysyikö Markus noita Rengasparista? Mulle se nuorempi heppu sanoi, että matalaprofiilisina heillä myydään Tyfoonia eniten.
Comment
-
karjala
Rengasparistapa raengasparista. Nyt tosin löysin PIRELLI P ZERO ROSSO halvalla ja aattelin ostaa ne ei tuu kun 70 egee kalliimmaks jos noita vielä on.
Comment
-
Itse olen ainakin ollut ihan tyytyväinen noihin Tyfooneihin (225/45R17). Mutta sitä saa mistä maksaa. IMO aika pehmeät eli hiljaiset. N.20tkm ajettu ja alkaa olla vaihtokunnossa (n.3-4mm) pintaa. Vedetään motoparkissa loppuun ja vaihdetaan alle Pirellin P Zerot. Itse en voi objektiivisesti sanoa eroja renkaiden välillä kun yleensä pari vuotta samoilla tulee ajeltua. Pari vuotta on taas pitkä aika rengaskehityksessä.
Kouluarvosanana 7.
Comment
-
karjala
No nytten sitten päädyin Hankookin renkaisiin on kuulemma hyvät. Tosin saisin Yokohaman renkaat samaan hintaan (on poistossa).
Rengaskoko tulee samalla kasvamaan eli 235/40/17, tulee varmasti huonosti ajettava, mistä johtuukin mieleen että onkohan tossa mitäänjärkee eli ei. No ostan silti typeräkun olen. Eli jos jollakin on noista hankookin renkaista tietoa niin antaa palaa muuten sellaset käyn perjantaina hakemassa. Taikka sitten yokohamat...kun tietäs??
Comment
-
Ei ainaskaan mitään sukua millekään tunnetummalle tehtaalle. http://www.ajovalo.net/rengasfirmat.htm
Comment
Comment