Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ta technix kokemuksia?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• ta technix kokemuksia?

alkaa tuo suotraktori näköisyys harmittaan. kesäksi alustaa pitäisi keksiä autoon...

onko joku kokeillut audiin ta technixin alustoja? hinnaltaan ovat kyllä suomen hintoihin nähden edullisia. 30mm tiputtava säädettävä alusta 279e saksasta tilattuna...

tai sitten osaako joku heittää kokemuksia ulkolaisista nettikaupoista joka suomen hintoja halvemmalla toimittaa jopa suomeen asti hyviä alustasarjoja...?

Yleensä halpa ja hyvä pitää ostaa erikseen. Kannattaako ostaa 20k euron autoon "huonoa" osaa, joka saattaa pilata koko kokonaisuuden. En tiedä.

Comment

Osta suoraan vaikka eibach tai h&r. Maksavat sen ~580e Saksasta.

Comment

Toki kaikki halpa ja tuntematon on roskaa :)

Itsellä sattuu olevan tuossa patongissa TA:n säädettävät ja tyytyväinen olen ollut tähän mennessä eli ei ole ollut ongelmia säädön kanssa ja alusta toimii ihan hyvin.

Comment

mene ja tiedä... hyvää ja halpaa ei tosiaan ole... sitähän ei kytkykauppana saa mistään.

toisaalta tuossa houkuttaa halvat kustannukset kokeiluun. tietty harmittaa jälkeenpäin vaihtotyöt jos TA osoittautuukin roskaksi.

itselleni riittäisi toisaalta pelkät madallusjousetkin, ajatus oli tiputtaa vain 20mm. Eibachin jouset kun tahtoo maksaa 250e ja tuohon hintaan olisikin saanut koko sarjan iskareineen...

Mutta ideoita ja kokemuksia hyvistä nettikaupoista otetaan vastaan... pakko alkaa selvitteleen vaihtoehdot.

Comment

Käyttäjänimena Artsi: pisti muistaakseni tollasen alusta b5 s4 joku aika sit paikolilleen.

Comment

Itse olen lukenut keskimäärin pelkkää hyvää ko. alustasta. Ymmärtääkseni hinta/laatusuhde on kohdillaan ja peruskäyttöön ihan riittävä. Tuosta samasta sarjasta on tarjolla myös vielä halvempaa raceland nimistä tekelettä, joka väriä lukuun ottamatta on ymmärtääkseni sama. Noita saa ebaystä halvimmillaan alle 200euron.

Jos itse vääntää alle ja se mehut pitää sisällään sen pari vuotta mitä takuukin on, niin eipä ole hinnalla pilattu. Itse tommosen racelandin tilasin ebaystä ja dhl sen kotiovelle eilen kiikutti. Toistaiseksi paketti odottaa vielä parvekkeella asennusta, joten ikiomia kokemuksia ei vielä ole kertynyt.

Comment

no nyt alkaa kuulumaan pelkkää hyvää koko alustasta. joten, soitinpas yhdelle myyjälle, joilla oli edustus ko.merkkiin. kuulemma vain muutamia kappaleita rikkinäisiä iskareita oli tullut takuuvaihtoon.

Comment

Bemarissa tuo alusta piti ikävää kitinää / nitinää. Semmoista jousen paukkeen ääntä. Tiedä sitten kuinka toimii Audeissa. Halvathan nuo kyllä ovat mutta miten sitten kestää pakkaset...

Comment

Kaikkien postaajien ystävä "haku" kertoo.

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=85781

Comment

Eibachin jouset kun tahtoo maksaa 250e
                      Tolla hinnalla joku vetäsee melkoisesti katetta omaan taskuun. Saksasta tilaamalla saat H&R tai Eibach jousisarjan n. 110-150e hintaan postikuluineen. Ebaystä löydät varmasti jouset reilulla huntilla autoosi.

Comment

sen ne tahtoo täällä suomen maassa maksaa, nettikauppoja olen yrittänyt katella... FK:n madallusjouset on halvimmillaan tulleet vastaan 97e hinnalla.

linkkejä luotettaviin nettikauppoihin, kiitos.

Comment

Itse tilasin H&R jouset eBayn kautta tuolta:
                          http://www.mr-autoteile.com/
                          Joskus aiemminkin sieltä tilannut ja ainakin palvelu pelaa ja toimitukset nopeita.

Olen myös harkinnut noita TA Technix iskareita b5:een, ei hinta ainakaan ole paha...

Comment

tänks. pitääpä tutustua.
                            hintahan se siinä ta:ssa houkuttaa. liekö sitten menee halpaan ja maksaa kalliisti =)

Comment

Nyt kun tuon putiikin sivuja katselee, niin eihän siellä ole mitään... eBayn kautta tosin alkaa löytymään tuoltakin liikkeeltä tavaraa.

Eipä tainnut tulla minulle noita TA Technix iskareita, kun ei näytä olevan quattroihin tarjolla, ainoastaan etuvetoihin.

Comment

www.fahrwerkebilliger.de kannattaa katsoa.

Comment

Working...
                                X