Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 c4 jousten vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 100 c4 jousten vaihto

    etu tolpat saa kai ihan perus tavalla irti että vääntää kängella alapallonivelen irti ja yläpäästä pultit pois?
    sitten jouset puristimilla kasaan ja lautanen irti.
    entä taka jouset?
    itellä oli joskus typ85 80 ja siinä ei tarvinnu jousi puristimia jousien vaihossa ollenkaan ku pulttia löysäämällä sai jousen vapaaksi.
    onko tässä samanlainen rakennelma?

    #2
    Jos tuo sun 80 on ollut etuvetonen eli typ81, niin periaate on sama takana. 3 pulttia pyöränkotelon puolelta ylhäältä ja alapään 1 pultti ja tolppa on irti. Puristin ei ole välttämätön, pänninkiä jousessa toki on jonkin verran.
    Etupäässä kannattaa löysätä vakaaja irti alatukivarresta, helpottaa pallon paikaltaan vääntämistä.

    Comment


      #3
      Ja ihan varmuudeksi muistutus, että se alapallon pultti kokonaan pois, löysääminen ei riitä.

      Comment


      • #4
        olen minä ennenki tolppia irrottnu. sillä kysyin ku tuossa satkussa on erillainen tuo alatukivarsien rakenne ku edellisissä autoissa ja
        yhen kerran piti vaihtaa alapallonivelen pultti toiselle puolelle ja isä joka painaa yli 80kg ei jaksanu yli metrin varrella painaa alapalloniveltä kunnolla irti.
        tuossa on aika jäykkä rakenne keulassa.
        toisen puolen jousen vaihossa meni yli kaks tuntia ja toinen meniki sitte reilusti alle tuntiin

        Comment


        • #5
          mitkähän korotus jouset mulla oli tossa kun -55 jousilla putosi huimat 7 senttiä?

          Comment


          • #6
            Mulla on ihan sama homma edessä vaimon C4 S6:een. Ei kiinnostais yhtään...

            Comment


              #7
              Hehe, mulla tipahti kans molemmista päistä 70mm vaikka piti olla 55/35 sarja.

              Comment


              • #8
                mullaki on kans takaa -35 mutta huomenna näkee paljo se putoaa. aapailin tilaessani että otan sillä -55 -35 ettei jäisi keulapystyyn.
                jos perä laskee alemmas niin taijan katkasta alkuperäisiä jousia sen verran että tulee keulan kans vaateriin :)
                jos kallistuksen jakaajan ottaa vahingossa kokonaan irti alatukivarresta niin takasin laittamiseen oiva apuväline on kuorma liina.

                Comment


                • #9
                  Nyt teit kyllä Petja virheen kun madalsit. Kohta et pääse enää sillä missään ilman jatkuvia pohjakosketuksia...

                  Comment


                    #10
                    Totta, ja automaatissa vaihdelaatikon oljypohja on alimpana. Näyttää ottaneen hyvästi iskua syksyn/talven aikana :/

                    Comment


                    • #11
                      ei tosiaan kyllä aikomus ollu laskea 7 senttiä. hallista peruuttaessa otti puskuri lattian reunaanki kiinni.
                      jos se menee nyt semmoseksi ettei pääse mihinkään niin täytyy laittaa omat jouset takasi.

                      Comment


                      • #12
                        Minkäs merkkisiä sarjoja teillä on ollut, jos on liikaa pudonnut? Kiinnostaisi tietää, kun itsellä madallus mielessä.

                        Comment

                        Working...
                        X