Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

uudet led ajovaloumpiot --> ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• uudet led ajovaloumpiot --> ongelma

Tilasin itselleni vähän aikaa sitten uudet led-ajovaloumpiot.
    Heti alussa tuli sellainen ongelma vastaan että aina kuskinpuolen ledit sammuu noin 4 sek päästä kun kääntää valot päälle.
    Olen siis ottanut Vag-Comilla automaattivalot pois päältä.
    Mutta kun kääntää valot 0-asentoon (pois päältä) ja uudestaan päälle, niin silloin jää ledit palamaan.
    Onkohan kenelläkään ideaa missä olisi vika??
    Olen yrittänyt tutkia liitännät ja vag-comilla säätänyt mutta ei vaan toimi!

Ja toinen kysymys, millähän saisi poistettua ominaisuuden kun kääntää virrat päälle ja käynnistää niin ajovalot välähtävät?
    Käsittääkseni liittyy noihin automaattivaloihin.

Auttaisi kovasti diagnoosin tekemistä jos kertoisit mistä autosta on kyse. Oletettavasti profiilin A4, mutta kun voi olla B5, B6, B7 tai jopa B8. Samoin ledivalovirityksen tarkat tiedot auttaisivat.

Tunnetustihan jälkiasennusledit ja xenonit voivat aiheuttaa kaikkea kummallista.

Comment

Auto on siis A4 -02 B6
      umpiot on:
      http://www.modificars.fi/product_details.php?p=50985

ei tuossa sen ihmeempiä "virityksiä" pitäisi olla,
      käytännössä ihan plug&play

Comment

Onko noi kytketty B6:ssakin sumuvaloina?

Comment

Ledit ovat parkkien tilalla.

Asiaan suoranaisesti liittymättä, mitä olet kaimat tykänny ko "Dayline" -valojen kuviosta? Itsekin olen noita katsellut, mutta hieman epäilyttää näkeekö niille mihinkään, varsinkin kun pitkät ovat samassa lyhyiden valojen kanssa.

Comment

Mites juho noissa on toi vilkku toteutettu?toimittaako ledit myös vilkun virkaa?,pitäs samanlaiset tilailla itelle kanssa.

Comment

Tosiaan ledit on parkkien tilalla.
              Vilkku on samalla paikalla missä on alkuperäisissä umpioissa pitkät. Oli semmoinen oranssi polttimo (törkeen näköinen), piti vaihtaa tilalle Osramin "läpinäkyvä" vilkkupolttimo
              Valokuvio on jonkinverran erilainen kuin alkuperäisissä, etenkin yläosasta (jossa on se "läppä" joka ohjaa pitkät päälle)
              lähivaloteho on ihan ok (xenonien kanssa), kaukovalot saisi kyllä olla omalla polttimolla.
              Olen itse nähnyt niillä ihan hyvin :D

Comment

Tervehdys!

Mulla on kans vastaavanlainen ongelma ledien kans B7:n ajovaloissa:
                http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=674

Seuraavan ketjun loppupuolella olen asiaa vähän valaissutkin:
                http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=78532

Olis kans kiva tietää, mikä mättää! :)

Nyt tuli kyllä sitte toinenkin ongelma! Kuskinpuolelle on jumittunut pitkät päälle! :/ Imeisesti solenoidi(kääntää kuvion) ei oikeen tykkää pakkasesta...

Comment

Vähän jotain tietoa omalta kohdalta!

Eli itsellani oli b6 A4 ja siinä alkuperäiset xenon valot! Ja automaattisäätö! Vaihdoin siihen noi modificarsilta ostetut JOM led valot ja ne ei tykänny yhtään valomuistista! Eli siis joku valoista(myös takavalot) jäi syttymättä joka kerta kun starttas auton! Otin valomuistin pois käytöstä vag-comilla ja jos starttas valot 0-asennossa niin toimi! muuten joku valoista herjas ajotietokoneeseen ja jäi syttymättä!
                  Ja se mikä ihmetytti noissa oli se, että kun alkoi quattro kelit, niin joka kerta kun meni edes pikku kahvassa niin ledit sammui nokalta ja tietokone herjasi palanutta parkkia!!!
                  Tommosia ihme pikku häiriöitä oli pirusti!!
                  Mutta esim broidin b6 A4 on vakiona ollut halogeenit ja sillä ei mitään vikaa!!?

Comment

Vaihdoin normi ballastit can-ballasteihin, ajattelin että niissä voisi olla vika, mutta ei toimi vieläkään!
                    Kokeiltu koodata valomuisti pois päältä ja päälle, ei vaikutusta...
                    Minulla myös voi olla ettei toinen takavalo syty, mut heti ku kääntää valot 0-asentoon ja takas päälle ni toimii taas...
                    Olisiko kenteis apua jos laittais ballasteille releen??
                    Vag-Comilla katsoin kun ledi(t) sammuu tulee vikakoodi
                    57-00 Electric circuit failure

Comment

Onkos Juho tai joku muu saanu onkelmaa ratkaistua?

Comment

Jees, tänään viimeinkin sain valot pelaamaan kuten pitää!
                        Laitoin relejohtosarjan xenoneihin, nyt toimii :)
                        [COLOR=#22229c]http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kau...sarja%2012V%22[/COLOR]

Ainut vaan että tulee valoista vikakoodi, mutta sehän ei haittaa mitään.
                        Voisi joskus laittaa vastukset sinne, niin ei herjaa niistäkään!

Comment

Yrittäny täs ettiä ja kattoo, suomen kaupat ja ebayn. Löytyyköhän A4 B6 tubelight umpioita xenoneilla?
                          En kyl ainakaan ite löydä. Entä onko kokemuksia jos vaihtaa ko autoon led daylight umpiot? sopivuus, onko valoteho sama kun orggis, meneekö leimalta läpi?
                          Ainiin autos tehtaan xenonit.

Comment

Working...