Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 ruostesuojaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi 80 ruostesuojaus

Miksei myös 100 ja A6;

Mikäli tuo tuontiautona em kärryn niin: kuulemma on niiden tehtaan suojaus joku VAHA ? -ei siis öljypitoinen massa.

Silloin ei voi Suomessa laittaa lisää täkäläiseen tyyliin massaa?

Sitten vahaa voi laittaa, mutta taas tieto kertoo että se halkeilee!

Mitä on kokemusta tai tietoa joillain "foorumilla" kävijöistä täällä?

Kokemusta sen verran että ei oo tarvinnu mitään laittaa. Tehtaan suojaus riittävä.

Comment

En ole kyllä koskaan kuullu ,että missään tuontivehkeessä olisi erillainen suojaus. Jos suojauksessa vikaa ,niin marmorilta saat alkuperäistä vast. mömmöt korjaukseen. (muuta en itse suosittele)

Comment

Suomiautotehtaalta lähtee ihan samat vahat sinne autoon.

Comment

Ok, piti vain varmistella kun tällaistakin joku sanoi -Kiitoksia! ..mutta "marmori" onko se mikä tarkemmin?

Comment

Onko Ville P llä tuontiauto?

Comment

mutta "marmori" onko se mikä tarkemmin?
              Merkkiliikkeen varaosatiski.

Comment

VAG-autoihin laitetaan kaikkiin sitä sellaista terosonin tms. muovimassaa pohjaan ja lokasuojien sisälle. Sen avulla saavutettava suojaus on erittäin hyvä, enkä näkisi tarvetta lisäsuojaukselle, ellei ko. massa ole jostain syystä vaurioitunut.

Comment

Pikkuveljellä oli tuonti 80:nen ja mulla S4:nen. Lähtökohtaisesti tuontiautot on paremmassa kunnossa ruosteen osalta. Eipä se mun suomi A4:nenkaan varsinaisesti ruosteessa ollut, mutta suomen suolapaskan jäljet näkyi pohjassa.

Comment

Minun edellinen auto oli -94 tuonti-kasikymppi ja eipä sekään mitään lisäruostesuojauksia kaivannut. Ajelin sillä Suomessa 2005-2009 välisen ajan ja auto ei esittänyt mitään ruostumisen merkkejä. Ainakin noissa -90 luvun Audeissa on ollut varsin mainio ruostesuojaus jo tehtaan jäljiltä. Itse en tuollaiseen laittaisi mitään lisäsuojauksia, jotka saattavat vain pahentaa tilannetta. Jos auton vakiosuojaukseen (se pohjassa oleva alustamassan kaltainen kerros) tulee vaurioita, niin ne luonnollisesti kannattaa korjata.

Comment

Ainiin, mainittakoon että tuo minun ysikymppini on ns. suomiauto ja viime vuonna purin täysin vastaavan ysikympin joka oli ns. tuontiauto. Molemmissa täsmälleen samanlaiset massat ja suojaukset.

Comment

Onko Ville P llä tuontiauto?
                        On. Ja edellinenkin oli.

Comment

Jos korjattavaa ja omat taidot/tiedot ei riitä ,niin kannattaa viedä liikkeeseen jossa käytössä alkup.vast. aineet(3M,teroson). Omasta saksantuonnista on tähänasti löytynyt eniten vahaa.

Comment

Onkohan nämä 90-luvun puolen välin Audit viimeisiä malleja, jotka eivät oikein tahdo ruostua?

Comment

Eikös se B6:nenkin ole sellainen? Tai no, kymmenen vuoden päästähän sen vasta näkee.

Comment

Ainakin B5:nen kuulu noihin vähän ruostuviin. Siitä on ihan virallinenkin testi tehty ja A4 B5 oli voittaja.

Comment

Kokemusta on 100 c4 noin 400 tuhatta ajetusta -91 vuotisesta suomiautosta, jossa kori tehtaan jäljiltä ja uutta vastaavassa kunnossa. Ovien alareunoja joutuu sitten silloin tällöin "huoltamaan".

Comment

Working...
                                  X