Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Osanumero taka-apurunko

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Osanumero taka-apurunko

Osaako joku jeesata osanumeron kanssa? C4 quattron taka-apurunko jossa kiinnikkeet vakaajatankoa varten.
    Itse löysin yhden ainoan numeron 4A0505099E mutta taitaa olla ilman vakaajakiinnikeitä.

4A0 505 110?

Netistä myynnissä olevasta löysin tuollaisen numeron: 4A0 505 110
    Mistäköhän tuon saisi tarkistettua? VAG-catista noita olen tiiraillut. ETKAa mulla ei ole asennettuna

Comment

Vagcat antaa S6+:lle myös 4A0505099E jossa on takavakaaja orkkiksena.

Comment

4A0 050 099E on yksi sopiva numero vakaajalliselle poikkipalkille.
        Jos meinaat nipoa tehtaalle jäänyttä vakaajaa paikoilleen niin tarkista myös nilkat, ettei ole samaa vajetta kuten omasta löytyi.

Comment

Kiitoksia vastauksista! Tuntuu ettei numeron perusteella voi olla ihan varma onko kiinnikeet vai ei. Mielestäni hieman hassua kun sitten takatolppien osalta on läjä eri koodeja , vakio- sport ja nivomat-alustalle.
          Löysin nyt sitten ebay:stä saksalaisen romiksen joka toimittaa suomeenkin. Niillä oli v8-koneisen S4:n kilkkeet ja kuvista näki että oli vakaajakiinnikeet, plus tietenkin vakaajatankokin samasta autosta. Tilasin sitten nuo- lupasivat 60 euron lähetyskuluilla kotiovelle asti.
          On nyt profiilin satku verstaalla ovien oikomisessa ja maalauksessa, samalla ajattelin vääntää tuon takapalkin ja vakaajan + uudet puslat paikoilleen. Vakaajan päätylinkkien kiinnityksen kanssa joutuu säveltämään.
          A6:sessa mulla sitten on tehtaan sportti-alusta ja takavakaajakin ruksattuna alkuperäisessä tilauksessa, tuo satku on hieman sparttalaisempi varustukseltaan.

Comment

Working...
          X