Autoa kun pesin, niin huomasin että on leveillä renkailla kivee lentäny eturenkaiden taakse. Renkaan takaa lokasuojan kulmasta pellistä on lähtenyt jo vähän maaliakin, ja oven alareunakin on saanut hiekkapuhallusta osakseen. Kuraläppiä ei ole, enkä niitä kovin mielellään laittaisikaan, kun ei ne välttämättä mitkään kovin hyvännäköset siinä ole. Taitaa olla vaan ainoa vaihtoehto laittaa ne, jos ei halua että kylki tulee aivan hiakkapestyksi. Mites muilla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuraläpät
Collapse
X
-
Tuskin ne muillakaan paremmalta näyttää. Mutta paremman näkönen se auto on läpien kans, ku ilman maalia.
-
Kyllä etuläpät pitää olla.
Emännän C4:ään laitoin pari viikkoa sitten orkkisläpät. Sitä ennen auto olisi pitänyt pestä monta kertaa viikossa, läppien asennuksen jälkeen olen pessyt kerran (samanlaiset kelit). Kesällä olisi tiedossa helmojen fiksaus (kun ei aikaisemmin ollut läppiä).
Orkkisläpät istuvat tosi hyvin ja ovat aika huomaamattomat.
Comment
-
Varsinkin etuläpät (orkkis) on kotimaassa hyvät varusteet. Itse laitoin sellaiset saksantuontiin. Takaläppiä ei, koska en ajele hiekkateillä kovinkaan paljon.
Comment
-
Minä laitoin kans omaan C4:ään orkkisläpät eteen ja taakse. Ei niistä läpistä kyllä haittaakaan ole.
Comment
-
vallijuh
Comment
-
Vaikka laki ei enää vuosiin olekaan läppiä vaatinut, ovat ne edelleen pahuksen hieno keksintö. Mustan (prkl) auton käyttäjänä hankin alkuun etuläpät jotka maksoivat itsensä pesukulusäästöina takaisin jo kesäkaudella. Menneellä viikolla ruuvasin sitten kammohintaiset allroad-lisällä varustetut takaläpätkin paikoilleen että takalasistakin jotakin läpi näkisi. Orggis-versiot on hieno asentaa kun SOPIVAT paikalleen.
Comment
-
Mä laitoin kans nyt maalauksen jälkeen org. läpät joka nurkkaan. Pysyy kyljet ihan eri puhtaina, kuin aikaisemmin ilman. Ilman läppiä rapaa oli kyljissä kattoa myöten, nyt ei enää. Pieni kauneusvirhe noissa läpissä on takana, lukee valkoisella tekstillä "Audi", tulee vähän 80-luku mieleen. Täytyy yrittää liuottaa tuo väri pois.
Comment
-
-
Minä hommasin Tepon kautta läpät samalla kun tuli muutakin tavaraa. Hintaa niille tuli jotain 70?, eteen ja taakse. Sen verran tulee harrastettua "quattro-kivaa" että piti ne laittaa :) Alkuperäisenä tosiaan sopii "heittämällä" paikalleen.
Noissa oli mustalla Audi-logot takana.
Comment
-
niitä läppiä kannattaa joskus ottaa irti ja puhdistaa alta ja lisätä suojaan maalia koska ne läpätkin näkyvät vähän hiertävän maalia hiljalleen puhki. sama pätee sisälokasuojiin. kannattaa takareunaa käyttää joskus irti ja poistaa se likapaakku sieltä lokasuojan sisältä joka sinne kasaantuu ajan mittaan.
Comment
-
Comment
-
Laitoin keväällä etuläpät A3 8L:ään, kun ruostekorjausten (ovien alareunat, ne lokasuojien kulmat, ym pientä...) jälkeen vahvasti kehotettiin. Eivät ne läpät mielestäni mainittava esteettinen vamma ole (mitä vähän pelkäsin), vaikkei huomioisikaan sitä että vaihtoehtona on se hieno ruoste jossain vaiheessa.
Comment
-
Laakkoselta 65,60- läpät joka kulmaan A4 B5 -96.
Itse ostin audilta juurikin saman ikäseen b5seen kuraläpät
mutta enää ei saanut noita 96 mallisen läppiä niin jouduin
ottamaan ne uudemmat ja nämä uudet ei passaa tuon helman
kanssa ihan täydellisesti.
Comment
-
Tietäisikö joku sopiiko etuveto-C4 A6:seen tarkoitetut etu- ja takakuraläpät neliveto-C4 A6:seen?
Ei ollut paikallisessa merkkiliikkeessä myyjä varma asiasta, koska ETKAssa oli mainittu sopivuus vain etuvetoiseen.
Osanumerot: etuläpät 4A0 075 110 A
takaläpät 4A0 075 100 A
edit:Kyllä ne sopivat. Läpät meni sekä eteen että taakse paikalleen just eikä melkein.Viimeksi muokannut Rusty; 21.9.2008, 19:30. Perustelu: edit: takaläpät asennettu sekä nyt myös etuläpät
Comment
Comment