Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B7 A4 Xenonien ohjelmointi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B7 A4 Xenonien ohjelmointi

Moro,

Onnistuuko kotikonstein esim. VAGcomilla ohjelmoimaan noi ajovalot niin, että ne ikäänkuin olisi xenonit. Eli tarkoitan sitä, ettei ala mitään rikkinäisiä polttimoja valittelemaan jälkiasennus-sarjan jälkeen?

En omista edes vielä koko VAGcomia, mutta voisihan sen ostaa mikäli se edes tuossa B7 toimii? :D
    Viimeksi muokannut jasso; 16.11.2009, 20:17. Perustelu: VGA liittyy tietokoneen näyttöihin, VAG autoihin :)

Jos sulla on ajotietokone joka herjaa tommosista, niin sun tarvii laittaa relesarja vastuksilla. Auto mittaa vaan virrankulutusta joten tuolla tavalla ajotietokonetta voi huijata.

Comment

Kyllä sen pystyy koodaamaan xenon valoille.
      Itse olen käyttänyt audilla että koodaavat xenonit käyttöön.
      Ei noihin mitään relesarjaa kannate laittaa.

Comment

Juuri sitä ajattelin, että jos kerta voi koodata xenonit käyttöön niin turhaa mitää vastuksia sinne lämpenemään.. Paljonko ottivat sulta koodauksesta?

Comment

tais olla 90?

Comment

Melko "hapokas" tuntihinta, ottaen huomioon että tuohon menee max 5min, ja siitä suuri osa kun odottelee koneen käynnistymistä. Pitäisiköhän itsekin ruveta tarjoamaan vikakoodien lukua ja pikku koodaus/adaptointitöitä 1000eur tuntiveloituksella ;).

Ohjeet tuohonkin löytyvät tutusta osoitteesta: http://de.openobd.org/audi/a4_8e.htm#09
            (Jos siis tuolla tosiaan lopettaa polttimoherjan)

Comment

Menee hieman ohi aiheesta, mutta mulla on nuo jälkiasennus xenonit. Vakiona halogeeniautoissa valojen ollessa 0-asennossa auto syöttää valoille 92% jännitettä. No, siitähän ei relesarja oikein tykännyt ja välillä vaan toinen valoista syttyi.

Kysyin samalla kun vierailin Audin huollossa voiko he koodata sen jännitteen 100 prosenttiseksi.

Vastaus oli "ei sitä pysty täällä tekee"

Ei siinä mitään, kaveri on töissä viereissä autoliikkeessä (Automaa) jossa homma onnistui muutamassa minuutissa.

Comment

Kato välissä elämä on kallista.
                Jos itse olisin joutunut maksamaan niin olis jäänyt koodaamatta.
                Eiköhän tuon vag-comilla saa koodattua myös.

Comment

Niinno, minulle on aivan sama miten kukin autoilunsa rahoittaa, mutta 90eur on joka tapauksessa aika kova hinta yhden bitin kääntämisestä. Ja tosiaankin onnistuu ihan yhtä lailla "kotikonstein".

Comment

Taitaa merkkiliikkeessä olla koodaus ku koodaus niin sen lähelle satasen.
                    Tietenkin jos omistaa yli 60t? audin niin aika pieni hinta tuo 90? on.

Comment

Oisko kellään ihan vaikka englannin kielistä ohjetta tuohon hommaan? En ainakaan yllä olevista ohjeista saanut mitään apua kun vag-comi kädessä yritin :P

Comment

Working...