Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi tt xenon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • audi tt xenon

    vinkkejä korkeuden säätöön.toinen valo näyttää selvästi ylemmäs.

    #2
    No siellä on sellaiset säätöruuvit... Toinen siirtää sivuttain ja toinen pystysuuntaa.

    Comment


    • #3
      Toimivatko korkeudensäätömoottorit?

      Comment


        #4
        löytyy 2 säätöä lyhkäselle lampun päältä, sivulle, ylös/alas ja sumarin korkeus kolmantena. 6mm kuuskulma avain reikään ja pyörittelemään. mieluummin pimeällä. pitkien säätö sitten koko lamppua kääntelemällä.

        Comment


          #5
          ksenoneista tuli mieleen, että onko joku asennellu pitkiin ksenoneita. Minkälainen jobi se olisi ja kuinka "laillinen" :) umpiot on kuitenkin jo ksenonhyväksytyt... Jotenkin häirittee kun noilla pelkillä lyhkäsillä näkee melkein paremmin kuin pitkillä.

          Comment


          • #6
            Erittäin hyvä kysymys J-M:ltä. Sama juttu pyörinyt täälläkin mielessä..

            Comment


            • #7
              Näissä puhuttu jotain asiasta

              http://www.audiclub.fi/forum/showthr...ght=xenoneista

              http://www.audiclub.fi/forum/showthr...ght=xenoneista

              Comment


                #8
                Omassa on kaikki xenoneita, pitkät, lyhkäset ja sumarit. Luukkuihin joutuu porailemaan 25mm reiät ja ottaan leimalla pois. Muuten ihan mukavat kun näkeekin jotain. Ei mikään mahdoton projekti mutta aikaa menee ja pitkistä joutuu rikkomaan sen kiinnikkeen mihin normi h7 tulee kiinni. Jossain tais olla sellanenkin modattuna myynnissä että saa suoraan xenon poltimon kiinni. Xenon polttimossa kun on kiinteät johdot ja H7 ei ole johtoja vaan "nastat". Sumareissa xenon polttimo on niin pitkä että ottaa umpiossa valoa rajoittavaan peltiin kiinni mutta sitä voi vähän työntää eteenpäin niin polttimo sopii myös sinne.

                Comment


                • #9
                  XiuDaa,
                  Saman homman (pitkät valot) voi tehdä niinkin, että vetää johdotukset ns. lisävaloille, joihin sitten liittää nuo zenonit kiinni. Tällä säästyy alkuperäisen H7 polttimon liittimen rikkominen, sekä nopea ottaa pois ja laittaa vakio polttimot tilalle, jos tarve vaatii.

                  Comment


                    #10
                    milläs sitten saat sen polttimon umpioon kiinnii ?

                    Comment


                      #11
                      Ja TT vois olla aika sexy lisävalopatterin kanssa... :D

                      Comment


                      • #12
                        H7 xenon polttimo tulee normaaliin pitkän polttimon paikkaan, sehän käy sinne kun kanta tuo sama.
                        En ole lisävaloja sinne ehdottanutkaan, vain niiden johdotuksia xenon polttimoiden kytkentää varten, ettei auton omaa H7 polttimon liitintä tarvitse rikkoa, niin kuin XiuDaa tuossa ilmoitti tehneensä.

                        Comment


                          #13
                          Sulla olmi ei taida olla mitään käsitystä TT:n pitkistä ? Siis lähinnä kuinka polttimo on kiinni umpiossa..

                          Comment


                          • #14
                            Eipä ole ei, onko se sitten kovinkin erilainen kuin a4:n h7 liitin?

                            Comment


                              #15
                              Käykö muuten linssisysteemillä varustettuun umpioon, mikään halogeeni polttimo sen d2s polttimon paikalle?

                              Comment


                                #16
                                Siis onko tohon TT:seen vaikee vaihtaa ne pitkät myös xenoneiksi?

                                Comment


                                  #17
                                  Pitkän H7:n liitin pitää hajottaa tai tehdä siihen patentti.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Selvennyksenä, johtuen siitä että pitkän poltiimo laitetaan sellaiseen c:n muotoiseen muovipalikkaan kiinni jossa on samassa parkkipolttimo. se muovipalikka lukitaan sitten paikalleen sellaisella metallisangalla. Sen muovipalikan takia siihen on vähän vaikea laittaa jälkiasennusxenonpolttimo jossa on kiinteästi johdot perässä kiinni.

                                    Comment


                                      #19
                                      Onko TT:seen olemassa bi-xenon umpioita?

                                      Comment


                                      • #20
                                        Vielä TT:n Xenoneista, tarkoitus olisi laittaa myös pitkiin xenonit, lyhyet onkin alkuperäiset xenonit. Saakohan tuota polttimon pidikettä ostettua varaosana? Voisi sitten huoletta "suolistaa" sen alkuperäisen. Vakio polttimon asentaminen ei välttämättä enään onnistu jos sen pidikkeen silppuaa (jos siis tulee joskus tarve "vakioida" pitkät).

                                        Comment


                                          #21
                                          Pikaisella vilkaisulla perhealbumi ei ainakaan tuntenut kyseistä mokkulaa.

                                          Tosiaan, siitä pitää kovertaa sisukset pois ja "koneistaa" muutama milli pois xenon-polttimoa vasten tulevasta pinnasta jos valojaan haluaa ehostaa.

                                          Comment


                                            #22
                                            Ei muuta kun reikä keskelle siihe palikkaan, halogeenin saa yhtälailla kiinni samalla palikalla kun laitaa vaa johdot reiästä H7 nastohin kiinni.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Mikä on vm.2000 tt audin orkkis xenon polttimon tyyppi? Onko paha homma vaihtaa itse molemmat?

                                              Comment


                                              • #24
                                                D2S. Ei ole paha rasti vaihdella itse. Kuvalliset ohjeet löytyy wak-tt:n sivustolta.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Tuoltahan löytyi hyödyllisiä vinkkejä. Saako umpion irroitettua ilman puskurin irroitusta? Taitaa olla ballasti rikki.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Ei saa. Puskurin irrottaa 15min parkkipaikalla ilman tunkkeja tai muita vastaavia.
                                                    Hyvät ohjeet löytyy täältä: http://www.wak-tt.com/mods/angeleyes/bumperremovals.htm
                                                    Itse nykyään tosin oikasen tuossa ja käännän vaan renkaan linkkuun ja irrottelen sisäloksua vaan sen verran et saa nuo kaks 10mm mutteria pois sieltä sivuista. Sit vaan toiselle puolelle sama homma.
                                                    Avaimet joita tarttee: T25,T30, 10mm syvä hylsy, 35cm jatkoja sisältäen 1/4 meisseli ja ristipää avain joka mahtuu puskurin alle.

                                                    Comment

                                                    Working...
                                                    X