Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 A4 (95-98) ja B5 facelift mallin (99-00) alustan erot?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B5 A4 (95-98) ja B5 facelift mallin (99-00) alustan erot?

Tuossa olen yrittänyt säädettävää alustaa tuollaiseen vm.2000 olevaan A4 1.8 20V Avantiin löytää. Meinaa olla vaan ongelmaa kun nettisivustojen tuotehaussa näkyy olevan erikseen merkitty tuo facelift malli (99-00).

Eikait nuissa nyt alustoissa pitäis olla eroavaisuuksia? Sisätiloissa ja valoissa kait ne muutokset on tehty? Kun muutamaan firmaan soittanutkin niin sanottu ettei tuohon löytyisi ja toisaalla sit sanotaan et löytyy :D ota nyt selvää. Voihan sitä riskin ottaa ja vaan tilata ja palauttaa jos ei passaa, mut ei huvittas. :P

Osaisko joku sanoo varmasti et nuissa B5 korin audeissa on sama alusta vm.95-00?
    Viimeksi muokannut okkim; 24.8.2009, 23:04. Perustelu: Pieni hienosäätö otsikkoon, ja poistettu kasa turhia .. merkkejä

Pitäs niihin mennä sama alusta (pre-facelift ja facelift), jos vetotapa on sama. Ja yleensähän ne ilmotetaankin, että 95-00. Tämä on minun käsitys.

Comment

Niin munkin mielestä pitäs ilmottaa, mut tähän mennessä mistä olen kyselly niin on ilmoitettu B5 vm.95-98 ja B5 99-00...ja sit viel sotkenut se et on sanottu ettei tohon malliin muka löydy kovin helposti...Mut pitää inttää vastaan nii jospa ne uskois ja möis mulle jotain... :)

Comment

Liityppä nyt ensitöiksesi klubiin ja sit kysäset alustaa Tepolta tai Slamitilta, niin ei tarvi arpoo =)

Comment

itselle sanottiin että taka iskarit ois erit, tiettävästi yläpään kiinnityksessä on eroja, mutta en kyllä tiedä eroaako iskarit sitten toisistaan.

näin sedanin kohdalla, avantista en kyllä tiiä
          Viimeksi muokannut mikelee; 25.8.2009, 10:30.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja LOWR1D3R Näytä viesti
            Liityppä nyt ensitöiksesi klubiin ja sit kysäset alustaa Tepolta tai Slamitilta, niin ei tarvi arpoo =)
            eikait se ole mikhään, saatan mie senki tehä!

Comment

Working...