Muistaako/tietääkö kukaan onko typ44:n ulkoiset liipaisinmalliset ovenkahvat samanlaisia edessä ja takana lukkopesää lukuunottamatta (jota ei tietenkään takaovessa ole)? Kahvan tyypivika iski takaovessa, eli sieltä meni poikki se metalliosa kahvan sisällä ja takakahvoja tuntuu olevan vaikea löytää mistään uutena. Käytettyä ei viitsisi etsiä, kun kestävyys tuntuu olevan ongelma.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 100 -86 (typ44) ovenkahvat?
Collapse
X
-
-
Käytettyä ei viitsisi etsiä, kun kestävyys tuntuu olevan ongelma.
Tilasin itse joskus aikoinaan omaan Typ44 tuolta Hotcarsista kahvan ja istuvuus ei ollut kyllä oikein orkkiksen luokkaa...jäi irvistämään, mutta toimi kuitenkin.
Comment
-
Motonetistä olen muutaman joskus ostanut mutta taisi olla vain etuoviin. Edessä ja takana on erimittaiset vipuvarret eikä käy ainakaan suoraan. Jotenkin muistan hämärästi että olisin joskus laittanut väliaikaisesti lukkopesällisen kahvan takaoveen, naureskelimme että kyydittävillä on omat avaimet kabiiniin.
Comment
-
Tuo olikin hyvä linkki. Huomasin myös että Merteil myy noita takakahvoja hieman kalliimmalla tosin. Motonetistä saa tosiaan pelkkiä etukahvoja ja nekin ovat ihan p*skoja. Viime talvena ostin yhden sieltä. Vanha avain nimittäin ja todennäköisesti jäätelötikkukin käy Motonetin kahvan lukkoon. En jaksanut reklamoida asiasta, kun kahva oli jo paikoillaan, eikä auton sisällä ole kutenkaan mitään varastettavaa.
Kuulukohan tuohon Hotcars:n hintaan tosiaan postikulut, kuten ostoskorissa näytetään?
Comment
-
Muistakaa, että tarvikekahva on aina tarvikekahva. Voihan sitä mennä laakkoselle kysymänä uutta... saakohan noita enää sieltäkään? :)
Toimivat kahvat nuokin ovat, jos niitä on joskus viitsinyt huoltaa (purkaa atomeiksi, vanhat "paskat" pois ja uudet rasvat sisälle).
Varalle ostin joskus yhdestä purkuautosta kaikki neljä kahvaa ihan tulevaisuutta ajatellen. Helppohan noi on kuitenkin itse korjata, jos on "varaosia". Tietysti tuohon uuden hintaan tointaako korjata, mutta se käsien paskaamisen ja purkamisen "ilo" :P
Comment
-
Typ43:ssa oli kahva lähes kokonaan metallia, ilmeisen kestävältä tuntui, kun kädiin uskalsin sellaiset asentaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaarli81 Näytä viestiYksi millä kahvankielen metallin väsymistä voi hidastaa on painaa ovea vähän sisäänpäin aina kun avaa. Ainakin omassa lötkössä tuntui kevyemmältä avata tuolla tapaa.
Kahdessa Audissa on vanhemman mallin kahvat ja ostaessa ne ovat olleet ihan kuivia ja siksi tosi jäykkiä.
Toisessa Audissa edellisellä omistajalla meni useampi kahva vuodessa. Minun aikanani, viimeiseen kolmeen vuoteen ei ole mennyt enää yhtään kahvaa ja luultavasti siitä syystä, että olen niitä välillä rasvaillut.
Comment
Comment