Olis vielä oikean puolen alatukivarret vaihtamatta ja toisella puolella vahingossa lähdin vaan veivaamaan tota taaimmaisen alatukivarren rungon puoleista kiinnityspulttia enkä helvetti huomannut, että kuori alustasuojaa mukana vähän. Nyt yritin oikein miettiä, että miten se kuuluu irrottaa se pultti sieltä...? Ärsyttää, kun tiedän, että tuo pultti lähtee aika kivuttomasti irti tuolla aikaisemmalla tavalla mutta oli älyttämän hirvittävää huomata, että tosiaankin sitä alustamassaa lähti mukana, kun pultti krinnasi pohjaa vasten. Siis miten tuo kuuluu irrottaa? Kokonaan se apurunko irti toisesta päästä vai miten?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
a4 b5 alatukivarren kiinnitys/irroitus apua
Collapse
X
-
No mulla on siellä nyt irrotettuna se iso pultti apurungosta siis se mikä pitää sen tunkkaus alustan samalla paikallaan sekä siinä samassa yhteydessä olevat kaksi pienempää pulttia. Pitäiskö se jo nyt laskea vähän alas vai täytyykö vielä irrottaa ainakin se yksi pultti keskemmältä autoa? Tietysty varmaan vois onnistua siten, että käärin pultin johonkin kangas palaan ja vään veivais pois niinkun toisella puolella...
Comment
-
Avaa apurungosta molemmilta puolilta ne pultit niin kyllä se siitä laskee. Ei noita pultteja kannata katkoa, koska tuossa tapauksessa sitä ei voi laittaa toisinpäin. Ja muutenkin Audin pultit on niin hyviä (eivät ruostu), että sitten niitä pitää lähteä hakemaan marmorilta jos haluaa yhtä hyvät.
Comment
-
No nyt on sitten vaihdettu kaikki loputkin tukivarret. Irroitin ne peränpuoleiset pultit ja rautakangella hellästi kampesin niin sai aika helposti mutta huomasin, että tällä tavalla sain vielä enemmän sitä alustasuojaainetta pois :) Miten noi kannattaa paikata, että on yhtä hyvä, kun alkuperäinen? Jostain luin, että audin liikkestä saa jonkun pienen kaksikomponenttisen purkin ainetta, joka vastaisi alkuperäistä ja vielä aika kohtuu hintaan. Mitä tahansa sinne ei vissiin edes kannata laittaa juuri tuon hyvän alkuperäisen tähden..
Comment
-
Mä olen mieluummin pistänyt tukivarsiin uudet Febin satsien mukana tulleet pultit kuin lekalla mätkityt orkkikset :)
edit_ siitä suojamömmöstä, ei ole mun mielestä kovin relevanttia millä sen paikkaa kunhan ainetta on riittävästi suojana... vanha auto kuitenkin ja kolhuja=ohennut/kadonnut suojakerros varmasti siellä sun täällä pohjassakin, tuskin siitä auton tai edes pohjalevyn heikoin kohta tulee.IMO. anybody? somebody?Viimeksi muokannut kontio; 28.6.2009, 23:28.
Comment
Comment