Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi v8 lang takaiskari ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi v8 lang takaiskari ongelma

Eli ongelma on seuraavanlainen. Kävin merkkiliikkeestä tilaamassa kaasuiskarit taakse kyseiseen autoon. Iskarit kävivät kyllä autoon mutta perä tipahti tonttiin. Ero on useita senttejä. Kyseisessä vehkeessä on alkuperäisenä hydrauliset iskarit. Kellään kokemuksia vastaavasta? Apua kaivataan kipeästi. Auto siis audi v8 lang vm 90.

Kuis se iskarin vaihto korkeuteen pysty vaikuttamaan, eihän se ole kantava? Vai..? Jousethan sen korkeuden määrittää. Vai onko tässä jokin säätyvä alusta härdelli?

Comment

Ns Nivomatic vai mikä se oli käytössä? Niihin tulee ohuet putket/ letkut?

Comment

No sitäpä täs oon miettiny. Alkuperäiset jotenkin hydrauliikalla säätyvät. Jouset kumminkin samat olleet kokoajan.

Comment

Jep hydrauliikka putket tulee. Kyselin asiasta jo liikkeestäkin mut eivät oikee osannu auttaa. Kuulema ainakin erillaiset jousilautaset ja pohjaanlyönti kumit kone ilmottaa ja ne tilattu.

Comment

Vähän ot: mutta onko auton rekkari KK- alkuinen?

Comment

Eipä ole.

Comment

Seuraavaksi hydraulinesteen poistuvat irtonaisten putkien kautta maastoon.
                Ostit väärät iskarit tasosäätöiseen autoon.

Comment

Eipä poistu koska putket tukittu. Väittivät että hydrauli iskareitten valmistus on lopetettu. Sen verran oon asiasta saanut selvää että tavallisten iskareitten kans pitäs olla erilaiset jousetkin.

Comment

Mulla lienee sama onkelma. Edellinen omistaja vaihtanut kaasut taakse ja nyt keula pystyssä. Väitti että on jouset kuoleentunut. Ei viitsis madallusjousiakaan tms hankkia.

Comment

Working...
                    X