Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 2009 etumaski

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 2009 etumaski

Noniin, tulipahan sitten tuupattua Octavian perään niin että etumaski menee vaihtoon. :(
    Tämähän oli jo vähän suunnitteilla mutta ei ihan tällä aikataululla.. :/ Mutta onkohan kellään tietoa sopiiko ei-facelift mallin maskit tähän facelift mallin orkkis s-line puskuriin? Ja jos ei sovi niin onko suomessa myynnissä missään "aftermarket" maskeja. Alkuperänen ei välttämättä kiinnosta hintansa ja ulkonäkönsä puolesta.

edit: Niin ja onko kellään tiedossa suht edullista firmaa pk-seudulla joka asentaa mm. korisarjoja?
    Viimeksi muokannut kenni_; 21.6.2009, 17:23.

On tietoa että prefaceliftin maski ei sovi faceliftiin. Erikokoinen ja -mallinen. Jostain syystä faceliftin maskit ovat ihan eri hintaluokassa kuin vanhemmat, Suomesta lienee halvimmalla saatavissa esimerkiksi Slamitistä tai varaosakanavan kautta, halvalla ei mistään. Merkkiliikkeessä maksaa uusi maski vajaa 520€ väristä ja mallista riippumatta.

Tarvikemaskeja faceliftiin ei ole osunut silmään.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja -V- Näytä viesti
      Merkkiliikkeessä maksaa uusi maski vajaa 520? väristä ja mallista riippumatta.
      Mulle sanottiin 195e kun kysyin piruuttani herttoniemen audi centteristä:/

ABTltä on näköjään tullu korisarja uuteen A3seen johon kuuluu myös tuo etusäleikkö. Näyttää vaan olevan aika samallainen kun toi orkkis. Myös toi ABT lätkä tossa nokassa on mun mielestä ruma.

Comment

Mulle sanottiin 195e kun kysyin piruuttani herttoniemen audi centteristä:/
        Prefaceliftin maskin hinta. Se ei uuteen käy vaikka kuinka venyttäisi. Mutta jos sillä hinnalla saat omaasi sopivan niin kannattaa äkkiä tarttua tarjoukseen.

Edit: Uuden ja vanhemman kokoeron näet vaikkapa tässä kuvassa

Comment

Working...