Nyt tarvitsen faktaa,että onko 03-04:vm sedan a4:ssa audin kontinluukun rinkuloiden alla jotkut reijät,tai onko auton voinut ostaa uutena saanut ilman sitä merkkiä.?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi a4 b6 takakontin merkit.
Collapse
X
-
noh.. jos yhtään lohduttaa niin b5 ei ole ja b7 ei ole. Ja tässäkin tapauksessa sen pystyy varmistamaan kun avaa luukun, ottaa verhoilun irti ja kurkkaa taakse. Nuo mallimerkit on teipillä joten en usko että on nuo rinkulatkaan.. itsellä on juuri käsissä b7 takaluukun rinkulat kädessä ja plastikia ovat, eikä niissä ole mitään kiinnikkeitä tai mitään kohtaa mistä voisi edes kuvitella että olisi ruuvattu.
Comment
-
Vieras
Ei siinä mitään reikiä ole. Melkein voisi kysyä että mihin ihmeeseen tuollaista tietoa tarvitset jos autoa ei edes ole ostettu. Eipä autoa ole ilman rinkuloita myyty, mutta kyllä ne siitä samalla menetelmällä esim. maalausta ajatellen irtoaa kuin kaikki muutkin merkit.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja helmut Näytä viestiEli sen takia utelen asiaa selvittääkseni onko autosta esim maalattu takaluukku/vaihdettu tarvike osana tilalle yms juttuja.. Ei näitä varmaan kukaan ymmärrä mutta tyydytän omia tarpeita..=) Olen ostamassa kyseistä autoa..
Comment
-
Joo itse en autoa ole menossa katsomaan vaan välittäjä hoitakoon sen homman,joo mulla on ollu 27 autoa joten jonkun valtakunnan taito auton ostosta yms on.
Nämä on ihan perus varmisteluja vaan koska myyjä ei vättämättä tiedä/kerro kaikkea ja olisi typerää jos aivan helposti havaittavissa oleva juttu jäisi huomioimatta.Ei ilmaista kun auton hakija ajaa 800km aivan turhaan jos auto on maalattu tjms.Viimeksi muokannut helmut; 26.5.2009, 21:59.
Comment
-
Mikäli välttämättä haluat tietää onko luukku alkuperäinen tai onko sitä jostain syystä jouduttu säätämään (vaikkapa kylki tai peräkolarin korjauksen jälkeen) niin hyvin näkee saranoiden kiinnitysmuttereista luukussa. Mikäli muttereita on löysätty, niistä lohkeaa maali. Käytännön kannalta ei ole mitään väliä onko luukku vaihdettu vaan se että istuuko se paikalleen täydellisesti.
B6 rinkulat on sedanissakin vain teipillä kiinni. Ei ole ohjurireikiä.
Comment
Comment