Moi,
Tarina juontaa juurensa vuoden 2008 alkutalveen, jolloin vaihdatutin "kiituriin" EBC greenstuffin palat höystettyinä zimmermannin kiekoilla. Koska tuolloin oli vielä alla 17" kitkat vanteineen mitään ongelmia ei esiintynyt. Noh tuli kesä 2008 ja oli aika laittaa wanhat Alensio F1 18" (ET 38) vanteet alle. Yllätys oli melko suuri, kun huomasin että kyseisen vanteen "puolat" hiertävät jarruprofiiliin ja näinollen asennus ei tietenkään onnistunut. Ongelma oli ehkä 1-3mm suuruinen.. Koska olin rengasliikkeessä, vieraalla paikkakunnalla, eikä heidän mallistostaan löytynyt mitään silmiä hipovia malleja, päätin että laitamme kitkat takaisin alle. Erinäisistä talouteen ja laiskuuteen viittaavista seikoista johtuen, ajelin vanhoilla kitkoilla kesän ja talven. Noh nyt eletään vuotta 2009 ja homma uudestaan esillä. Haluaisin bongata alle jotkut tyylikkäät vanteet ja etsintätyö on voimakkaassa käynnissä. Kuitenkin viimevuoden tapahtumat jäivät jäynäämään niin suuresti, että pakko yrittää löytää apua, eli missä mentiin metsään?!
Jostain sivustolta bongasin, että kyseisen vuoden TT:seen pitäisi istua:
koko: 16-20"
Jako: 5x100
ET(min): 25
ET(max): 38
ET(alkup.): 31
Jos vanhat alensiot olivat ET38, pitäisikö homma varmasti toimia ottamalla esim. ET35? jotenkin pää on ihan pyörällä, kun yritän vakuuttaa itselleni, että ET luku pitäisi olla suurempi, että vastaavanlaiselta ongelmalta vältyttäisiin?! Apua..kiitokset etukäteen!!
Tarina juontaa juurensa vuoden 2008 alkutalveen, jolloin vaihdatutin "kiituriin" EBC greenstuffin palat höystettyinä zimmermannin kiekoilla. Koska tuolloin oli vielä alla 17" kitkat vanteineen mitään ongelmia ei esiintynyt. Noh tuli kesä 2008 ja oli aika laittaa wanhat Alensio F1 18" (ET 38) vanteet alle. Yllätys oli melko suuri, kun huomasin että kyseisen vanteen "puolat" hiertävät jarruprofiiliin ja näinollen asennus ei tietenkään onnistunut. Ongelma oli ehkä 1-3mm suuruinen.. Koska olin rengasliikkeessä, vieraalla paikkakunnalla, eikä heidän mallistostaan löytynyt mitään silmiä hipovia malleja, päätin että laitamme kitkat takaisin alle. Erinäisistä talouteen ja laiskuuteen viittaavista seikoista johtuen, ajelin vanhoilla kitkoilla kesän ja talven. Noh nyt eletään vuotta 2009 ja homma uudestaan esillä. Haluaisin bongata alle jotkut tyylikkäät vanteet ja etsintätyö on voimakkaassa käynnissä. Kuitenkin viimevuoden tapahtumat jäivät jäynäämään niin suuresti, että pakko yrittää löytää apua, eli missä mentiin metsään?!
Jostain sivustolta bongasin, että kyseisen vuoden TT:seen pitäisi istua:
koko: 16-20"
Jako: 5x100
ET(min): 25
ET(max): 38
ET(alkup.): 31
Jos vanhat alensiot olivat ET38, pitäisikö homma varmasti toimia ottamalla esim. ET35? jotenkin pää on ihan pyörällä, kun yritän vakuuttaa itselleni, että ET luku pitäisi olla suurempi, että vastaavanlaiselta ongelmalta vältyttäisiin?! Apua..kiitokset etukäteen!!
Comment